OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
GOveteran växer så att det knakar och behöver nya medarbetare. Du kommer vara GOveterans ansikte utåt och arbeta med försäljning och förfrågningar från såväl privat som företagskunder och ansvara för anställda veteraner och arbetssökande. Du kommer att matcha och bemanna uppdrag med rätt veteran.
Du ska gilla att vara i händelsernas centrum, spindeln i nätet, där den ena dagen sällan är den andra lik.
GOveteran har en positiv kultur och verkar i en händelserik och fartfylld miljö. Hos oss är det viktigt att alla känner sig delaktiga och känner ansvar. Det är något som märks i allt vi gör - från den dagliga verksamheten till att planera och genomföra träffar med veteranerna.
Dina arbetsuppgifter
I arbetsuppgifterna ingår bland annat att självständigt:
Ta emot, registrera och bemanna inkommande RUT och ROT
Kontinuerligt arbeta med bemanningsaffären med att matcha förfrågningar från våra kunder med rätt veteran.
Du driver flera uppdrag parallellt och arbetar med dator och telefon som dina främsta verktyg.
Välkomna och stödja våra veteraner med allt från information till material.
Rekrytera nya veteraner.
Vem är du?
För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt att du har ett starkt affärsmannaskap, driv och engagemang i kombination med en stark ansvarskänsla. Du är målinriktad och är duktig på att bygga nätverk och utveckla relationer med kunder och veteraner. Arbetets natur kräver också att du är mycket noggrann, strukturerad och kan stå fast vid ramar och våra värderingar. Du har en uttalad förmåga att kunna prioritera och snabbt få överblick över vad som behöver göras först.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.