Arbetsledare & personlig assistent i Falkenberg 75%

Arbetsledare & personlig assistent i Falkenberg 75%

Arbetsbeskrivning

Vår kund är en 36-årig kvinna boendes Falkenberg. Du som arbetsledare fungerar så väl som hennes personliga assistent där hon befinner sig samtidigt som du har ansvar för att se till att schemat blir bemannat när någon blir sjuk eller är ledig, detta med hjälp av övriga assistenter i gruppen samt Humanas vikariepool och du har ett nära samarbete med kundens uppdragschef på Humana. Du är behjälplig när det pågår en rekrytering, dvs du bokar in träffar med kandidater som du får till dig av Humana samt ansvarar för introduktion av nya assistenter. Du hjälper även till att planera sommarsemesterschema tillsammans med kunden och uppdragschefen. Du kommer att vara en viktig del i kundens vardag vilket innefattar allt ifrån socialt umgänge till hjälp med personlig hygien, matlagning, städning och skötsel av hennes katter. Du bör vara i fysiskt god form eftersom lyft och förflyttningar förekommer dagligen. Vi söker dig som är social och som trivs med att ta extra ansvar. 



Vi söker dig som är en social, kreativ och initiativrik tjej/kvinna. Du bör vara lyhörd inför kundens behov och har lätt för att anpassa dig efter hennes dagsform. Du har kanske arbetat som personlig assistent tidigare och förstår balansen mellan arbetsplats och någons hem. Då katter finns i hemmet är det viktigt att du inte är pälsallergisk. Vår kund röker så du bör inte vara känslig för röklukt. Störst vikt kommer läggas vid personkemin mellan dig och vår kund. 



För denna tjänst krävs det att du har:  

- Har goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift 

- Tål pälsdjur och röklukt (kund röker inomhus)



Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Tjänst 75%. Arbetspassen är förlagda dag/kväll 9:00-20:00 och kväll/natt 20:00-09:00 med 4h väntetid på natten både vardag och helg på rullande schema.



Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal.  



Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse.  



Vad händer nu?  

Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. 

Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. 

För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. 


Välkommen med din ansökan!

Artiklar i detta ämnet

  1. Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor

Kontaktpersoner på detta företaget

Eleonor Löfstedt, Enhetschef

Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef

Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Humana AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 november 2023
  • Ansök senast: 30 november 2023

Besöksadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
None

Postadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
Ljungby, 34191

Liknande jobb


20 december 2024

20 december 2024