Arbetsledare / projektadministratör till byggföretag

Arbetsbeskrivning

Arbetsledare / projektadministratör till byggföretag
Har du erfarenhet av administration, personalansvar och en bakgrund inom industrin eller byggbranschen? Skulle du säga att du har skinn på näsan, tydlig i ditt sätt att kommunicera och noggrann? Då har Randstad det rätta uppdraget för dig! Randstad söker nu en arbetsledare / projektadministratör, för omgående behov, till byggföretag i centrala Göteborg.

Uppdragsgivare: Randstad

Ort: Göteborg

Omfattning: Heltid, 7-16.00. Omgående behov och 6 månader fram.

Arbetsbeskrivning:

I tjänsten som arbetsledare / projektadministratör kommer du att;

• åka mellan de olika projektplatserna/byggen, samla in dokument samt se till att projektets tidsplan håller och se till att arbetarna faktist arbetar och håller tiderna och besvara evntuella frågor.
• göra transportbeställningar för projekt, vid behov beställa truckar eller kranar för att underlätta eller förbättra tidsplanen.
• vara en mellan hand mellan arbetsledaren på plats och ledningen. I denna tjänst har man inget arbetsgivaransvar.
En perfekt tjänst för dig som trivs att arbeta i byggbranschen.

Kvalifikationer:

För den här tjänsten behöver du ha;

• B-körkort.
• erfarenhet av administration och personalansvar.
• en bakgrund inom industrin eller byggbranschen.
• mycket goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift

Det är meriterande om du tidigare har arbetat som arbetsledare eller varit chef inom industrin eller inom byggbranschen, har utbildning inom följande områden; arbetsledarkurs, ställningsbyggarkurs, ställningsbyggarkurs (tillägg väder), fallskyddsutbildning och arbete på väg. Det är även ett plus om du kan polska/slaviska då många medarbetare kommer därifrån, men det är ej ett krav.

För att fungera i denna tjänst har du skinn på näsan och kan hantera ett högre arbetstempo när det behövs. Du är noggrann och tydlig i ditt sätt att kommunicera och tar tag i problem då de uppstår.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-04-02, Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Camilla Wohlin | camilla.wohlin@randstad.se [ mailto:camilla.wohlin@randstad.se ] |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 2 mars 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Produktionsledare

Produktionsledare

28 december 2024

Arbetsledare

Arbetsledare

17 december 2024