OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura på deltid 50%, där det är uttalat att StädGO har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och StädGO en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget:
StädGo är ett Göteborgsbaserat företag som sedan 2003 erbjuder städtjänster för företag och privatpersoner. Företaget är väletablerat och har flertal stora kunder inom Göteborg med omnejd, för vilka de utför både små och stora uppdrag. StädGO värderar sina kunder högt och jobbar aktivt med att minska företagets miljöpåverkan. Här får du vara en del av en arbetsplats som värderar service, kvalité och miljö. Kontoret hittar du i Hisings Backa där arbetet utgår ifrån.
Arbetsuppgifter:
Som arbetsledare på StädGO följer du löpande upp utförda städuppdrag och säkerställer att tjänsterna är utförda enligt överenskommelse med kund, genom regelbundna kvalitetsundersökningar. Du har ansvar för att återkoppla och ge feedback till ansvarig personal och se till att personalen har det dem behöver. Du ansvarar för att personalen stämplar in och ut enligt schema även följer de personalregler som gäller. Du arbetar självständigt och i grupp vidare är det en arbetsplats där förändringar sker och flexibilitet uppskattas. Du ansvarar tillsammans med din närmsta kollega för schemaläggning för personal, även ingår andra administrativa uppgifter. Du ansvarar för hämtning av post samt att kontoret är strukturerat och i ordning. På sikt kommer du kunna utvecklas i rollen och kommer tilldelas egna kunder att ansvara för, där regelbundna kundbesök och snabb återkoppling är av stor vikt.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Du har en annan huvudsaklig sysselsättning om 50% i form av deltidsarbete eller studier.
• Körkort och tillgång till egen bil.
• Goda kunskaper i Excel.
• Goda kunskaper i svenska, skriftligt och muntligt.
• Meriterande med kunskap i spanska.
I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team, därför det är viktigt att du uppskattar att jobba tillsammans med andra. Du har en öppen inställning till andra människor och ser ett värde i att samarbeta. Du är flexibel i ditt arbetssätt, kan anpassa ditt beteende till olika personer och hjälper gärna till med det som behövs, både högt och lågt. Du tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Du är noggrann och arbetar på ett strukturerat sätt för att hela tiden föra ditt arbete framåt.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Arbetsledning, Deltid, Excel, Koordinering, Administration, Kundsamordnare, Kundkontakt, Kundkoordinering, Städtjänster, Lokalvård, Golvvård, Servic, Tjänsteman
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund