OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gästrike Återvinnare söker en arbetsledare till återvinningscentralen i Gävle. Via våra återvinningscentraler och personal arbetar du för en hög servicenivå när hushållen lämnar sitt grovavfall och farliga avfall. Omfattning Heltidstjänst, tillträde snarast. Dina arbetsuppgifter Till arbetsledarens arbetsuppgifter hör att ansvara för den vardagliga driften vid ett antal återvinningscentraler och att bistå med utredningsarbeten. Detta innebär bland annat att; - rekrytera personal och sköta personalplanering - ansvara för transportplanering - ansvara för statistikhantering - ansvara för det praktiska arbetet med egenkontroll - medverka i utformning och drift av ledningssystem - medverka i planering och utformning av återvinningscentralerna - medverka i arbetet med egenkontroll Bakgrund och kompetens Du trivs i en serviceroll med att engagera och samverka. Du är lyhörd, strukturerad och målmedveten. Stor vikt läggs vid förmåga arbeta självständigt och ta initiativ. Du har lätt att samarbeta och kommunicera såväl externt som internt. Du är duktig på att motivera och leda personal. Du uttrycker dig väl i tal och skrift och har stor erfarenhet av jobb i datamiljö. Har du erfarenhet av ledningssystem och god kännedom om miljöfrågor och avfallshantering är det meriterande.