OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Affärsområde NCC Infrastructure är en nordisk organisation specialiserad på hållbara lösningar inom infrastruktur, anläggningsarbeten, markarbeten och vägservice. Genom kundanpassade koncept och moderna arbetsmetoder kan vi erbjuda dig ett spännande arbete i en utvecklande miljö.
Bergnäset Ställningsmontage AB är Sveriges största ställningsföretag och erbjuder kunder inom industrin och byggsektorn tjänster i samband med såväl löpande underhåll och driftstopp som investeringar. Verksamheten har funnits i över 40 år på marknaden och ingår i NCC koncernen.
Kom och hjälp oss att växa! Vi ser mycket positivt på framtiden inom ställningsverksamheten i vår geografi. För att vi ska lyckas med alla spännande uppdrag, behöver vi fler viktiga spelare till vårt lag och söker därför en Arbetsledare till vår verksamhet i Kiruna.
Här är dina nya utmaningar
Som Arbetsledare har du ett omväxlande jobb med stort eget ansvar för att se till att våra kunder fortsätter att vara nöjda. Du driver självständigt projekt mot mål i nära samarbete med platschefen och medverkar aktivt till att vi levererar säkert, snabbt och med kvalitet enligt avtal som gör att våra kunder fortsätter att vara nöjda. Du leder och fördelar det löpande arbetet samt deltar vid framtagandet av tidplaner, stämmer av egna aktiviteter och utför arbetsberedningar tillsammans med dina medarbetare.
Det här förväntar vi oss av dig
Som person drivs du av att få kunden nöjd vilket många gånger innebär att hitta lösningar på uppkomna problem. För att lyckas i rollen krävs också att du gillar planering och samordning. Du har förmågan och trivs med att vara ”spindeln i nätet” och har lätt för att skapa och utveckla relationer med såväl kollegor och kunder.
De här erfarenheterna och kunskaperna vill vi att du har
Du innehar kompetensbevis för ställning och har tidigare erfarenhet av någon form av ledande roll inom ställningsbyggnation. Vi söker dig som är drivande och trivs med att leda och stötta andra i deras arbete. Du har god kommunikationsförmåga och delger såväl information som egna tankar och synsätt. Du är resultatorienterad, gillar utmaningar och är duktig på problemlösning. Du har goda datakunskaper.
Vi erbjuder
Vi erbjuder dig en plats i en organisation med goda värderingar, hög miljömedvetenhet och en stark vilja att lyckas. Detta är bidragande orsaker till att vi har många nöjda och stolta medarbetare. Vi är ett företag med positiv anda där vi tycker det är roligt att gå till jobbet. Vi arbetar för en god arbetsmiljö och förväntar oss att du identifierar dig med våra värderingar: Ärlighet, Respekt, Tillit och Framåtanda.
Ytterligare information
Arbetstiderna är mån-fre 07:00-16:00. B-körkort är ett krav.
Kontakta gärna Platschef Lars-Ola Särkimukka på 070-6767207, vid frågor om tjänsten
Registrera din ansökan och CV nedan, gärna så snart som möjligt eftersom urvalet görs löpande, dock senast 2020-11-30.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tore Arnesson, Platschef
070-6329947
Susanne Rockenstedt, Personalman
076-1012566
Susanne Rockenstedt, Personalman
013-356535
Niclas Coucher, Affärschef
070-65 80 454
Therese Svensson, Personalman, rekrytering
070-276 54 99
Per Karlsson, Affärschef
0480-47 60 16
Niclas Coucher, Affärschef
0470-355 02
Therese Svensson, Personalman
0470-355 16
Per Öberg, Gruppchef projekteringsledning
031- 771 52 69
Lennart Skog, Gruppchef inköp
031-771 51 35