OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Allmänt om tjänsten Du kommer att ingå i enhetens team, där alla har olika ansvarsområden utifrån LSS. Din uppgift är att verkställa, följa upp och utveckla daglig verksamhet och bostad med särskild service. Socialförvaltningen är en målstyrd organisation där brukaren intar en central roll. Ansvarsområden I Arbetsledarens ansvarsområde ingår ledning, administration, planering, samordning och uppföljning av verksamheten. Du kommer att tillsammans med Enhetschef ha personal- och arbetsmiljöansvar. Kvalifikationskrav Du har högskoleutbildning, sociala omsorgsprogrammet eller liknande. Erfarenhet av administration och arbetsledning är ett krav. Som person är du känd för din förmåga att engagera, motivera andra och skapa laganda. Du är mål- och resultatinriktad, van att organisera och planera ditt arbete samt har god förmåga att arbeta såväl i team som självständigt. Vi erbjuder dig ett stimulerande och utvecklande arbete i en spännande miljö.