Arbetsledare till godsmottagningen på Steelwrist

Arbetsbeskrivning

Arbetsledare till godsmottagningen på Steelwrist
Steelwrist utvecklar, tillverkar och säljer tiltrotatorer, snabbfästen, tillbehör och redskap för grävmaskiner och grävlastare. De är idag den snabbast växande tillverkaren av tiltrotatorer och snabbfästen i världen. En målmedveten satsning på robusta och moderna produkter kombinerat med snabb service uppskattas av deras kunder som bara blir fler och fler. Steelwrist är ett svenskt företag med huvudkontor och tillverkning i Sollentuna norr om Stockholm.

Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Randstad, men arbeta ute hos en av våra kunder. Det finns chans att bli övertagen av Steelwrist och anställd direkt hos dem.

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Sollentuna

Omfattning: Heltid. Arbetstiderna är måndag-fredag 07-16.

Arbetsbeskrivning
Som arbetsledare på godsmottagningen är du ansvarig för företagets inkommande leveranser. Du fattar egna beslut i samråd med närmaste chef och ansvarar för avdelningens kvalité hela vägen. Du är även delaktig i de dagliga arbetsuppgifterna såsom mottagningskontroll, registrering i lagersystem, kvittering av sändningar etc.

Kvalifikationer
Vi söker dig som vill arbeta heltid. För att vara aktuell för rollen som arbetsledare har du tidigare erfarenhet från en liknande roll inom lager/logistik. Truckkort A+B och körkort är ett krav. Du har god datavana, är van vid arbete i högt tempo och har ett kvalitetstänk. Vidare är du är inte främmande inför att fatta beslut.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som konsult är du ambassadör för Randstad och representerar oss på ett professionellt sätt. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten är tänkt att tillsättas omgående, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Linn Holmberg, linn.holmberg@randstad.se [ mailto:linn.holmberg@randstad.se ], 0706180049

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 24 oktober 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


31 oktober 2024

29 oktober 2024

LOGISTICS&WAREHOUSE SUPERVISOR

LOGISTICS&WAREHOUSE SUPERVISOR

29 oktober 2024