OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som har erfarenhet av ledarskap inom service och housekeeping. Du är en naturlig ledare som älskar att bygga en positiv laganda och inspirera dina kollegor till att alltid göra det bästa av varje arbetsdag. Du är en lösningsorienterad person som gärna antar stora och små utmaningar – alltid med ett leende på läpparna. Som person är du strukturerad, kvalitetsmedveten och väldigt ordningsam med ett genuint intresse för service och kvalitet. Du ser en utmaning i att ge våra gäster en minnesvärd upplevelse och få våra medarbetare att känna sig motiverade på arbetet.
Du kommer ingå i ett team med framåtanda och i ett spännande företag i ständig utveckling.
Ett brinnande intresse för medarbetarskap och personlig utveckling, både din egen och dina medarbetares, är förutsättningar för att lyckas i denna roll!
Om rollen
I rollen som arbetsledare kommer du att vara en viktig länk mellan driftschef och medarbetare. Du arbetar såväl operativt som administrativt och är ansvarig för att medarbetare och gäster ska bli väl bemötta och få en bra upplevelse. Utöver den dagliga driften har du ansvar för att implementera och följa upp arbetsmallar, checklistor, nya rutiner och beslut. Du är delaktig i det systematiska arbetsmiljöarbetet samt planerar verksamheten utifrån städprognos.
Vi värdesätter att du har goda ledaregenskaper, personlig lämplighet samt ett genuint intresse av att få andra människor att växa och utvecklas i sin yrkesroll. Du engagerar och uppmuntrar medarbetare genom god kommunikation, kontinuerlig och tät uppföljning samt rimliga målsättningar. Det är du som ansvarar för att introducera, utbilda och följa upp varje enskild medarbetare. Vidare kommer du att arbeta med den kortsiktiga schemaläggningen och bemanningsplaneringen. Meriterande om du har erfarenhet av schemaläggningsverktyget Quinyx sedan tidigare.
B-körkort är ett krav.
Arbetstider: Arbetstiderna varierar mellan dag, kväll- och helgtider
Varaktighet: Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 % med inledande provanställning på 6 månader.
Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse.
Sista ansökningsdag: 2022-11-13
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag.
Lön enligt överenskommelse, kollektivavtal HRF.
Visste du att Gekås Ullared erbjuder högre Ob-ersättning för medarbetare inom HRF? Läs mer om det här >>
Kontaktpersoner på detta företaget
RichardNäslin, Kökschef
0346-30010
Richard Asplund , Restaurangchef
0346-30010
CeciliaNilsson, Restaurangchef, Gekås Ullared Restaurang AB
0346-37 886
PerAndreasson, Ekonomichef
0346-37 542
MartinEmanuelsson, Arbetsledare
0346-37 779
DavidSandberg, Köksmästare
0346-37882
RichardNäslin, Kökschef
0346-37 739
Richard Asplund , Restaurangchef
0346-37 792
PernillaHagman, VD, Gekås Pub och Restaurang i Ullared AB
0346-37 890
PeterSörling, Driftsledare
0346-37 781