Arbetsledare till kund i Tumba!

Arbetsledare till kund i Tumba!

Arbetsbeskrivning

Trivs du i en ledarroll där du har ansvar kring det dagliga arbetet? Är du en målinriktad och driven person som har erfarenhet av att leda samt fördela arbetet? Vill du ha ett arbete där dina arbetsuppgifter varierar från dag till dag? Då har vi på Logent jobbet för dig.

Vi söker nu en arbetsledare för kunds räkning med start enligt överenskommelse. Hos får kund kommer du att få arbete med trevliga och drivande kollegor i kunds lokaler i Tumba.

Om tjänsten
I din roll som arbetsledare kommer du att ha ett tätt samarbete med lageransvarig och ansvara för en del av produktionen där du har ungefär 15 medarbetare under dig. Du kommer arbeta med den dagliga driften samt mer långsiktig planering.

Rollen som Arbetsledare kommer innebära roliga, utmanande och varierande arbetsdagar. Du kommer bland annat att leda ditt team i deras dagliga arbete, vilket innebär att coacha, stötta och kompetensutveckla medarbetarna för att uppnå era dagliga mål. Vidare kommer du att arbeta både ute i produktionen med t.ex. truckkörning men också mycket administrativa uppgifter i form av avgångskontroller. Du kommer även att ansvara för personalplanering både på kort och lång sikt då verksamheten är dynamisk.

Förutom ovannämnda innebär arbetet:
• Kontrollera det dagliga flödet, lagring och avgångar.
• Skapa en övergripande och kontrollerad struktur av det dagliga arbetet.
• Dokumenthantering t.ex. av fraktsedlar och följesedlar
• Sedvanligt produktionsarbete.
• Åtgärder av dagliga ärenden

Arbetet är förlagt måndag-fredag 07–16 i kundens lokaler i Tumba. Vi ser gärna att du bor i närheten och kan enkelt kan ta dig till jobbet.

Om kunden
Kunden är aktiv inom livsmedelsbranschen.

Din profil
För att lyckas i rollen som arbetsledare är du aktiv och engagerad dels dina arbetsuppgifter dels i ditt ledarskap. Vi ser även att du är strukturerad, flexibel och kan hantera många bollar i luften samtidigt. En framgångsfaktor är du är duktig på att arbeta pedagogiskt för att kunna motivera och stötta medarbetarna på företaget. Vidare är du en lösningsorienterad person som drivs av att hitta nya vägar att lyckas på. Du är också flexibel i ditt sätt att tänka och gillar att arbeta med förbättringsarbeten.

För att vara aktuell för tjänsten har vi vissa krav som du måste uppfylla:

• Tidigare erfarenhet som ledare inom lager och logistik
• Dokumenterad erfarenhet av produktionsmiljö (livsmedelsproduktion)
• Truckkort A+B
• God fysik
• Tala och skriva svenska obehindrat
• Erfarenhet av HACCP, Value-Added Service (VAS), rangering, godsmottagningsprocesser och krosshantering.

Om Logent
Logent är en oberoende tjänsteleverantör inom logistik med ett heltäckande erbjudande inom Supply Chain Management. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Logistik, Bemanning, Hamn & Hub och Kompetens. Logent finns representerade på ett flertal orter i Sverige och Norge med ca 3000 anställda. Under 2017 omsatte Logent ca 1,3 miljarder SEK.

Vi är måna om våra anställda och erbjuder alla medarbetare försäkringar och marknadsmässiga löner. För dig som vill prova på att arbeta i Norge eller kan tänka dig att arbeta vid någon av de andra orterna där Logent finns representerade i Sverige så har vi på Logent många roliga uppdrag att erbjuda, vi ser gärna att våra anställda utvecklas inom koncernen!

Läs mer på www.logent.se

Om ansökan
Du ansöker om tjänsten via annonsen, vi behöver ditt CV och ett ansökningsbrev. Ansvarig konsultchef går igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör urval, är du en av dem som går vidare i processen kommer du att bli kontaktad för en första telefonintervju och avstämning kring erfarenheter relevanta för tjänsten. Går du sedan vidare i processen får du möjlighet att komma till Logent för att träffa ansvarig konsultchef på en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta konsultchef Filip Norman på Filip.Norman@logent.se

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Patrik Nielsen

Love de Val

Love de Val

Nathalie Wiklund

Nathalie Wiklund

Athina Bagiopoulou

Athina Bagiopoulou

Athina Bagiopoulou

Linn Landin

Lina Johansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Intern Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 januari 2020
  • Ansök senast: 20 februari 2020

Besöksadress

HAMMARBY KAJ 14
None

Postadress

HAMMARBY KAJ 14
Stockholm, 12030

Liknande jobb


23 december 2024

Lageransvarig till Skanska Rental!

Lageransvarig till Skanska Rental!

29 november 2024

Leveransmottagarassistent

Leveransmottagarassistent

20 december 2024