OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vägjobb i Sverige växer och har behov av att förstärka sin organisation i Stockholm med ytterligare en arbetsledare. Arbetet handlar om att vårda befintliga kunder samt bygga relationer för framtiden. Varmt välkommen med din ansökan!
Om oss
Som medarbetare är du en del av Team Vägjobb där vi eftersträvar en trygg arbetssituation och gemenskap med respekt för individen. Sedan år 2005 har vi varit drivande i arbetet med att skapa trygghet för personal och trafikanter vid arbeten i trafikmiljö. Vägjobb rekryterar gärna internt vilket skapar möjligheter att utvecklas och växa i en organisation med korta beslutsvägar.
Besök gärna www.vagjobb.se för mer information.
Om tjänsten
I rollen som arbetsledare ansvarar du för projekt, planering samt utförande. Du kommer även styra och planera arbetet med hänsyn till kvalité, miljö, ekonomi och arbetsmiljö. Som arbetsledare behöver du ha ett gott ordningssinne, social kompetens och hög samarbetsförmåga. Här erbjuds du en roll med stor frihet under ansvar där det gemensamma målet är att säkerställa produktion och utförande enligt APV. I denna breda och varierande roll får du möjlighet att arbeta med kundkontakt, problemlösning, arbetsledning och koordinering av underleverantörer.
Tjänsten innebär viss beredskap enligt schema.
Kvalifikationer
Vi söker en person med tydliga ledaregenskaper, som är strukturerad och har vana av att arbeta självständigt. Du har erfarenheter från arbete med trafikanordningar, bygg & anläggning, beläggningsarbeten, vägdrift eller liknande. Gärna som arbetsledare eller i annan ansvarsposition.
Du har även förmågan att arbeta med flera projekt samtidigt och kan göra rätt prioriteringar i perioder av högt arbetstempo. Du arbetar proaktivt, är initiativrik och lösnings- och förbättringsorienterad. Du är kommunikativ och förtroendeingivande med god social förmåga.
Krav:
• Gymnasieexamen och goda kunskaper i MS Office.
• Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift.
• B-körkort.
Meriterande:
• C-körkort.
• Utbildningar inom APV.
• Tidigare arbetat i affärssystem och/eller ERP-system.
• Dokumenterad erfarenhet av arbetsledning.
.
Vägjobb i Sverige erbjuder dig
• En bred roll med varierande arbetsuppgifter, där du får ta stort ansvar och kan utforma ditt arbete på egen hand
• Väl utvecklade system med tydliga rutiner och processer som stöd i ditt arbete
• Snabba beslutsvägar
• Individuella utvecklingsmöjligheter
God arbetsmiljö med friskvård, företagssjukvård och friskvårdssatsningen Team Vägjobb Sport Club för ökad gemenskap, trivsel och laganda.
Om Vägjobb
Vägjobb har arbetat med att skapa trygga trafikmiljöer sedan 2005 och erbjuder lösningar för trafiksäkerhet och säkerhet på arbetsplatser. Sedan 2018 är vi en del av Svevik Industri AB, en koncern med 7 bolag och en omsättning på 700 Mkr.
Vägjobb har depåer i Stockholm, Göteborg och Örebro med uthyrning, utbildning, produktförsäljning och egen tillverkning av bland annat vägmärken. Vägjobb erbjuder även tjänster som TA-planer, etablering, TMA, trafikvakter och daglig tillsyn.
Vägjobb är i en expansiv fas och rekryterar gärna internt vilket skapar möjligheter att utvecklas och växa i en organisation med korta beslutsvägar.
Information och ansökan
Låter det här som en intressant roll? Ansök då senast 31 mars eller tipsa någon du tror skulle passa ännu bättre för tjänsten!
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så vänta inte med din ansökan. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper i den här rekryteringen.
Anställningsform: tillsvidareanställning
Anställningens omfattning: heltid
Antal lediga befattningar: 1
Sysselsättningsgrad: 100%
Lön: enligt överenskommelse
Ort: Stockholm
Tillträde: snarast eller enligt överenskommelse
Kontakt: Regionchef Qendron.sadiku@vagjobb.se
Depåchef Gabriella.gregebo@vagjobb.se
Sista ansökningsdag: 2023-03-31