OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Elinked söker en erfaren arbetsledare till tillfällig värme för en väletablerad kund. Tjänsten är en rekrytering där eLinked bistår i anställningsprocessen. Företaget är ledande i Sverige inom sitt fält och en mycket attraktiv arbetsgivare.
Mer om tjänsten som arbetsledare
I arbetet som arbetsledare så är din huvudarbetsuppgift att arbetsleda intern och extern personal att utföra installation, underhåll, verkstad och demontering av tillfälliga etableringar.
Huvudsakliga arbetsuppgifter i tjänsten som arbetsledare.
Arbetsleda och fördela arbetet vid etablering och verkstadsverksamheten.
Sammanställa riskanalyser inför montage, demontage.
Säkerhetsställa att korrekt antal arbetade timmar rapporteras för extern och intern personal, samt att korrekta underlag finns på arbetsorder.
Rapportera produktivitet, debiteringsgrad och beläggningsgrad till produktionschef.
Löpande sammanställa underlag inför fakturering enligt administrationsenhetens behov.
Säkerställa kvalitet och kostnadseffektivitet i leverans av etablering/monteringsarbete.
Planera och medverka vid kundmöten i planeringsfasen vid montage demontage.
Samverka med sälj inför anbudsgivning.
Utföra utvecklingssamtal enligt företagets process och riktlinjer
Engagera, motivera och utveckla personalen.
Hantera och upprätthålla goda kundrelationer på etableringen för att säkerhetsställa kundnöjdhet.
Egenkontrollprogram – utveckling.
Ansvarsområden I tjänsten som arbetsledare.
Personalansvar inkl. prestationsbedömning.
Ansvarig för planering av montage och demontage.
Ansvarig för arbetsplanering i tilldelad verkstadsverksamhet.
Ansvarig för planering av intern och extern personal.
Ansvarig för logistiken till och från etableringar.
Upprätthålla företagets goda rykte och varumärke gentemot kunder.
Ansvara för att underteckna leveransarbete (både installation, demontering och servicearbeten) till kunden och hantera den dokumentation som krävs.
Ansvara för att verksamheten, såväl den interna som externa, bedrivs under arbetsmiljölagen och andra tillämpliga lagar samt att förordningar, företagets policy och processer inom kvalitet och miljö i företaget efterlevs.
Egenkontroll.
Krav för att söka tjänsten som arbetsledare
Relevant arbetslivserfarenhet, företrädesvis som ledare (ca. 2-3 år).
B-Körkort.
Innehar relevant teknisk kunskap för att klara av att arbetsleda etableringsarbetet.
Kunskap om nödvändiga lagar och regler med fokus på HSEQ.
Förmåga att säkerställa en strukturerad arbetsplats - både för egen del och för de externa och interna medarbetarna.
God kunskap om maskiner och hyresmaterial.
Goda kommunikationsegenskaper.
God samarbetsförmåga och förstående.
Förmåga att skapa nöjda kunder och medarbetare
Stimuleras av ansvar.
En lagspelare med förmåga att engagera människor - inom och mellan enheter.
Proaktiv.
Värdeorienterad.
Kundorienterad.
Lösningsorienterad.
Rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.