Arbetsledare till verkstad i Solna

Arbetsledare till verkstad i Solna

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta som arbetsledare på en fordonsverkstad? Tycker du om att arbeta strukturerat och att ha många bollar i luften? Är du redo för att ta nästa steg i din karriär? Då är det dig vi söker!

Just nu söker vi en arbetsledare till vår kund i Råsta. Du kommer ha personalansvar för sex personer som arbetar i skift. I personalansvaret ingår daglig och långsiktig planering av arbete på verkstan. Du kommer planera semestrar och vara delaktig i rekryteringar. Det kommer även ingå administrativa arbetsuppgifter såsom fakturering och dokumentering. I rollen som arbetsledare har du också kontakt med företagets kund och är ansiktet utåt för bolaget. Du kommer ha vecko- och månadsuppföljningsmöten med kunden för att stämma av hur arbetet går. Detta är ett stort och etablerat bolag där du har goda möjligheter till att utvecklas och växa internt vid intresse.

Detta är en rekrytering vilket innebär att du blir direktanställd hos vår kund om du får jobbet. Det är en heltidstjänst där du kommer arbeta från kl:07.00 till 15.30, måndag till fredag.

Om företaget
Mer information om företaget ges vid en eventuell intervju.

Din profil
Krav för tjänsten är att du har:
• Erfarenhet av att arbeta som arbetsledare, helst inom fordonsbranschen
• Talar och skriver svenska flytande då du kommer behöver kommunicera på svenska i ditt dagliga arbete
• Innehar B-körkort

Det anses meriterande om du har erfarenhet av att arbeta på en buss- eller lastbilsverkstad. Det anses även meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i systemet Kobra.

Som person ser vi att du är strukturerar och gillar att planera då du kommer sköta både den dagliga och långsiktiga planeringen på verkstan. Vi ser även att du är duktig på att prioritera i din planering och förstår konsekvenserna för detta. Som arbetsledare behöver du vara självständig och vara orädd för att fatta egna beslut.

Är du intresserad? Välkommen in med din ansökan, urval sker löpande. Har du frågor vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Louise Jonsson på louise.jonsson@2complete.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 juni 2021
  • Ansök senast: 13 augusti 2021

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


11 oktober 2023