OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Att arbeta hos oss är varierande, utmanande och kräver ett stort personligt engagemang. Din personlighet speglar lyhördhet och flexibilitet och din ambition är att bygga ett framgångsrikt team tillsammans med dina medarbetare och kollegor. Du har förmågan att övertyga och påverka. Du vågar ta beslut och genomdriva dessa. Du är samarbetsinriktad och bidrar till god stämning inom organisationen.
Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak bestå av;
• Övergripande ansvar för den totala driften inom ditt arbetsledarområde
• Leda och fördela arbetet
• Resultat- och personalansvar
• Upprätthålla goda relationer med beställare samt att säkerställa överenskommen kvalitet
• Dagliga kontakter med beställare, medarbetare och kollegor
Kvalifikationer/Krav:
• Lägst gymnasiumutbildning eller motsvarande
• Mångårig och bred erfarenhet från servicebranschen
• Arbetsledarutbildning eller annat ledarutbildning
• PC-vana och vana av att arbeta i administrativa system
• Pryl, SRY eller likvärdig utbildning
• INSTA800, nivå 3, och Dansk hygienstandard är meriterande
• Du har god kännedom som svensk lagstiftningkring arbetsrätt
Egenskaper:
• Vilja och förmåga att utveckla både Dig själv och Dina medarbetare, samt att kunna dela med Dig av Din kompetens på ett effektivt sätt
• Du måste trivas i ledande befattning och ha ett stort intresse för att motivera andra
• Som person är Du driftig och målmedveten
• Du är inte rädd för att fatta tuffa beslut
• Du drivs av att skapa goda kundrelationer
• Du har en god administrativ förmåga samt är bra på att skapa ordning och struktur
• Du gillar att lära dig nya saker och är inte rädd för förändringar
• Erfarenhet av och förmåga att arbeta strukturerat gentemot kunder och medarbetare
• Du delar våra värderingar. Serviceanda, laganda och utveckling
Anställningsform och arbetstider:
• Heltid, måndag till fredag. Kvällar och helger kan förekomma
• Tillsvidareanställning ( vi tillämpar provanställning)
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Lour Gergin, lour.gergin@sodexo.com
Välkommen med din ansökan bestående av CV och personligt brev snarast, då urval och intervjuer sker löpande. Ansökan kan endast göras via vårt rekryteringsverktyg ReachMee senast 2020-09-06
Sodexo grundades av fransmannen Pierre Bellon år 1966. Med hjälp av några tusen franska francs på fickan och stor entreprenörsanda startade han ett litet företag som levererade mat till företag i hans hemstad Marseille. Idag är Sodexo en av världens största arbetsgivare med verksamheter i 67 länder. Vi är världsledande inom Quality of Life Services vilket betyder att vi varje dag arbetar med målet att bidra till människors livskvalitet.
Genom över 100 olika tjänster effektiviserar och säkerställer vi att olika servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser, t ex: lokalvård, arbetsplats-, måltidstjänster. Vi driver även hjälpmedels- och konferensverksamhet.
Vårt brinnande engagemang för hållbarhet, att utveckla våra medarbetare och främja mångfald är vida känt runt om i världen och har resulterat i en mängd prestigefyllda utmärkelser. I Norden omsätter vi 633 miljoner euors och sysselsätter 10 000 medarbetare. Det gör oss till ett av Nordens ledande Service Managementföretag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper
LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,