OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 11 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 80%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Arbetsbeskrivning
Arbetsmiljösamordning innebär att skapa en överblick, struktur och prioritera arbetsmiljöfrågorna i projekt samt koordinera deltagande aktörers insatser mot projektets uppsatta arbetsmiljömål såväl som projektmål.
Arbetsmiljöhandläggaren stödjer projektledaren inom arbetsmiljöområdet och leder och genomför arbetsmiljöarbetet inom projektet.
Arbetsuppgifter:
- Upprätta Plan för arbetsmiljö för projektet.
- Upprätta arbetsmiljömål för projektet.
- Ha överblick över gällande arbetsmiljömässiga krav inom projektet.
- Identifiera projektets behov av projektspecifika rutiner, riktlinjer, mallar och verktyg inom arbetsmiljöområdet, upprätta dessa och vara ett stöd i tillämpningen.
- Analysera avvikelser och förbättringsförslag samt säkerställa att korrigerande och förebyggande åtgärder planeras och genomförs.
- Rapportera till projektledaren samt kommunicera med övriga i projektet.
- Planera och genomföra revisioner inom arbetsmiljöområdet.
- Vara BAS-U i projektet.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Minst 4 års erfarenhet från arbetsmiljösamordning i projekt inom liknande verksamhet (rivning, infrastruktur, teknik, bygg och anläggning)
- Minst 4 års erfarenhet av rollen som BAS-U.
- Redogör 1 bygg eller rivningsprojekt med samma befattning som i detta projekt utförda de senaste 5 åren. (Referensuppdragen ska ha utförts med för beställare godkänt resultat avseende kvalitet, tidhållning, budget och uppdragsresultat.)
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström