OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 6 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Uppdraget går ut på att agera som Kundens representant inom arbetsmiljöområdet för att stödja deras projekt. Det innebär bla att svara på frågor från projekt och linje och att genomföra utbildningar för projektet inom området arbetsmiljö.
Uppdraget omfattar följande aktiviteter:
- Kravställ kompetenskrav inom arbetsmiljöområdet för olika roller i projekten
- Revidera delegeringsordning inom arbetsmiljöområdet och arbeta med implementering av ny delegeringsordning
- Ta fram mål och indikatorer för att kunna mäta arbetet inom arbetsmiljöområdet
- Arbeta med att återta BAS i projekt; inventera läget i olika projekt, ta fram övergångsregler för pågående projekt, ta fram mall för att ta tillbaka BAS, uppföljning av BAS om Kunden ej kan återta rollen
- Arbete med att ta fram ett gemensamt arbetssätt inom arbetsmiljöområdet, baserat på beteendebaserad säkerhet (förslagsvis enligt modell för RBU)
- Delta i arbetet med att ta fram ett rapporteringsverktyg för olycks- och tillbudsrapportering
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Minst förvärvad Högskoleingenjörsutbilding inom bygg/arbetsmiljö/miljö.
- Minst 5 års erfarenhet av arbete med arbetsmiljölagstiftningen.
- Minst 5 års erfarenhet från arbetsmiljösamordning i projekt inom liknande verksamhet såsom infrastruktur, samhällsplanering, offentlig verksamhet, teknik, bygg och anläggning samt fordon
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström