OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetspraktik:
Vi är ett miniföretag som slog upp sina portar för ca tre sedan. Vi importerar samt producerar läckra multifunktionella baby och barnprodukter som vi säljer till detaljhandeln i Skandinavien, vi har idag ca 300 återförsäljare
Vi lider av växtvärk på alla plan och behöver en höger arm, en person som kan avlasta grundaren med administrativa uppgifter som förekommer i ett litet företag.
Du bör kunna:
Ta hand dom företagets kontering, kundreskontra, fakturering och uppföljning av obetalda fodringar
Ta order på telefon och hantera ordersystemet, skicka till
plocklager etc
Arbeta obehindrat i affärssystem som mamut el likn.
Ett plus om du kan:
Bild och text hantering
Uppdatera websida/webshoppen
Marknadsföring
Gärna ha varit egen företagare tidigare
Personliga egenskaper:
Ordningsam och initiativtagande
Snabbt kunna sätta dig in i nya uppgifter
Vi värdesätter eget initiativtagande, tjänsten ska ge avlastning och inte tvärtom. Personen måste ha vilja att sätta sig in i saker själv och kunna ta snabba smarta beslut. Tjänsten är flexibel utifrån person.
Vi erbjuder ett dynamisk arbete i Stockholms city i ett litet modernt
företag som håller på att internationaliseras.