Arbetsbeskrivning
Åre Travel Mood Managers ären resebyrå och ettdriftsbolag i Åre som har välkomnat nöjda kunder året om till Åre by sedan 2014. I vår verksamhet arbetar vi med uthyrning samt drift av fina semesterhem, lägenheter och villor i Åre med bästa läge omkring Åre Torg och ski in/ski out läge till skidbackarna. Vi anordnar även konferens-, surf och yoga resor till olika länder.I vårt härliga och prestigelösa gäng är vi alla Mood Managers och tillsammanserbjuder vi värdskap utöver det vanliga genom helhetslösningar och städtjänster för att ge våra gäster och uppdragsgivare bästa möjliga service. Vi finns centralt beläget på Åre Torg i en stor receptions- och kontorslokal som är vår verksamhets hjärta.Om tjänsten
Nu söker vi två drivna Mood Managers till kommande vintersäsong somvill arbeta med värdskap utöver det vanliga.
Som Mood Manager ansvarar du över olika fastigheters drift, service och underhåll genom att se till att de är i perfekt skick för våra gäster och uppdragsgivare.Du kommer att ansvara överadministration, planering och inventering,ha hand omett städteam med ansvar över schemaläggning, beställning samt uppfyllnad av gästartiklar, linne och förbrukningsmaterial. Du deltar själv i det dagliga arbetet med olika typer av arbetsuppgifter för att säkerställa en hög standard.
Vi erbjuder ett mycket roligt och omväxlande arbete med goda utvecklingsmöjligheter! Du har en central roll i det förnyelse- och förbättringsarbete som ständigt sker i verksamheten för att säkra gästens upplevelse. Din viktigaste uppgift är att se till att våra gäster trivs och vill komma tillbaka år efter år. Du arbetar nära, och rapporterar till driftchef.Då Åre Travel är i en utvecklingsfas måste du vara öppen för förändringar i arbetet och se möjligheter med nya arbetsuppgifter. I arbetet ingår att vara back-up för Åre Travels övriga verksamhet som innefattar lägenhetsuthyrning i Åre by, exempelvis att skotta snö vid behov.
Vem är du?Vi söker dig som vill arbeta och bo i Åre under vintersäsong, och gärna vilja återkomma under flera vintersäsonger.
Du har erfarenhet från housekeeping eller liknande arbete
Duär en strukturerad samtorganiserad person med god erfarenhet av att skapa samtimplementera rutiner och effektiva processer
Du har känsla för inredning, stil och detaljer
Du har goda ledaregenskaper; Du tycker om att motivera människor till att göra sitt bästaDu är en bra kommunikatör med härlig och positiv inställning
Du har god fysisk hälsa då arbetet innebär högt tempo och tunga lyft
Du talar svenska och engelska flytande och har goda datakunskaper
Du innehar B-körkort
Övrig information
Arbetstiderna varierar och inkluderar helgarbete.
Anställningsform:SäsongsanställningSysselsättningsgrad:75 - 100% eller enligt överenskommelseTillträde: enligt överenskommelse inför vintersäsong 2024/2025Placeringsort: ÅreLön: Enligt överenskommelse
Denna rekrytering sker i samarbete med Min Byrå och alla frågor rörande rekryteringsprocessen hänvisas till David Backa (david@min-byra.se)
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Jessica Flodin
063-140481
Rekryteringskonsult Peter Boije
063-140483
Rekryteringskonsult Daniel Enevärn
063-140485