OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu efter fler nyfikna, drivna Customer Success Agents som vill bli en del av vårt team, där vi tillsammans arbetar med framtidens kundresa. Är du en av dem vi söker? 🔍
Addimotion är det första bolaget i världen att leverera molntjänster som monitorerar och kommunicerar under hela den digitala kundleveransprocessen. Allt fler e-handlare förstår att kundresan idag är helt avgörande för hur de uppfattas av sina kunder och ser att Addimotion kan lyfta deras kundresa mot nya höjder med nöjdare kunder. Vårt mål är att erbjuda samtliga större aktörer inom dagens e-handel möjlighet att ta del av våra tjänster.
Som ett ungt och ambitiöst bolag brinner vi för att leverera service i världsklass och alltid vara steget före – för att kunna göra det behöver vi fler medarbetare som delar vår vision om att utveckla morgondagens innovativa tjänster inom e-handel och som vill växa med oss.
Hur kommer en ”vanlig” dag att se ut?
Som ett innovativt och proaktivt bolag undviker vi gärna vanliga dagar. Däremot finns det fortfarande några saker som beskriver vad man kan få göra som Customer Success Agent i teamet under en vecka.
Främsta fokus kommer alltid vara att stötta våra underbara kunder på deras resa mot förstklassiga, proaktiva kundleveranser, med Addimotions molntjänster som främsta verktyg.
Man kan till exempel få…
… ansvara för att leda och hands-on driva kundprojekt.
… proaktivt lösa våra kunders utmaningar och samtidigt utveckla deras verksamheter.
… själv hålla i workshops för att guida och utbilda kunder och deras användare.
… skapa och uppdatera informationsmaterial till våra kunder.
… besöka kunder för att kunna ge service i världsklass på plats.
… dagligen monitorera och konfigurera våra molntjänster.
… driva förbättringar av och kvalitetssäkra våra tjänster i samarbete med utvecklingsteamet.
Vem är du?
Kompetens är klart viktigt för att lyckas i rollen, men det kan aldrig ersätta rätt mindset och driv! Vi brinner för det vi gör och söker någon som är minst lika galen som oss, i morgondagens e-handel, kundresan och förstklassig kundservice hos våra kunder. Vi ser att du drivs av en stark vilja att göra skillnad och bidra till att vi i framtiden kommer att få bättre, smartare och mer hållbara kundleveranser.
För att lyckas i rollen ser vi att det är en bra förutsättning om man…
… har tidigare erfarenhet av att skapa hållbara kundrelationer och är grym på att leverera ett professionellt bemötande i alla situationer.
… har ett intresse för att arbeta i en tekniskt avancerad miljö.
… är lösningsorienterad och älskar utmaningar.
… trivs med att arbeta i en dynamisk miljö med flera uppgifter parallellt.
… bidrar till ordning, är noggrann, ansvarstagande och engagerad i arbetet.
… talar och skriver flytande svenska och engelska.
… älskar e-handel.
Vår huvudpartner är Microsoft och vi ser därför det som meriterande om man har goda kunskaper i deras verktyg, som t.ex. Excel, Powerpoint, Teams, etc. Meriterande är även om man har kunskap inom e-handel, logistik och IT.
Nyfiken? Sök direkt till work@addimotion.com. Ange ”Customer Success Agent” i ämnesraden på din ansökan. I din ansökan vill vi att du, förutom att skicka med ett CV och personligt brev, svarar på två frågor:
1. Vad anser du är skillnaden mellan reaktiv och proaktiv kundservice?
2. Vad är det som lockar dig med en utmanande och innovativ miljö?
Vi ser fram emot att höra dina svar! Vi rekryterar löpande till våra tjänster och kommer att hantera ansökningar efterhand som de kommer in. Tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan annonsens slutdatum. Har du redan ett jobb? Ingen fara, första steget är alltid en digital intervju, för att göra det så smidigt som möjligt att se om vi är den perfekta matchningen för varandra. Vid frågor kontakta gärna oss genom att skriva "FRÅGA" i ämnesraden. Mer info om oss finns på LinkedIn eller vår hemsida.
Placering: Vårt kontor i Lund vid Nova. För oss är det viktigt att vi kan skapa en härlig arbetsmiljö och stötta varandra på bästa sätt genom att sitta tillsammans.
Arbetstider: Vi är alltid redo för våra kunder vardagar mellan 08.00-17.00.
Start: Februari 2023.
Varför ska du jobba här?
Addimotion är inte bara en arbetsplats utan en miljö för en personlig resa, där vi tillsammans tar oss mot nya höjder! Vi kommer att kämpa hårt tillsammans och också dela många fina möten, skratt, minnen och framgångar. Framför allt kommer vi att lära oss enormt mycket varje dag.
Utöver detta erbjuder vi generösa friskvårdsbidrag, alltid nymalt kaffe, kul arbetsuppgifter, härligt häng med kollegor både på och utanför arbetstid, då vi gillar att hitta på saker tillsammans!
Vem är vi?
Addimotion är ett unikt bolag med innovativa molntjänster som gör det möjligt för samtliga aktörer inom e-handel och B2B-distribution att övervaka sina kundleveranser från order till leverans. Vi skapar innovativa molntjänster för våra kunder och användare. Våra kunder kan bland annat monitorera alla sina kundleveranser i realtid, hantera förseningar och störningar omedelbart, skicka händelsestyrda meddelanden till sina kunder samt vidta åtgärder innan kunden ens insett att ett problem har inträffat – Allt i samma tjänst. Aktörer inom e-handel som använder våra tjänster uppnår bland annat effektivare kundservicearbete, minskade paketförluster i leveransprocessen samt förbättrad kundupplevelse och får därmed nöjdare kunder. Vårt fokus är att proaktivt lösa våra kunders behov genom förstklassiga tjänster för deras kundleveranser under hela kundresan.