Are you our next Executive Assistant/Office coordinator?

Arbetsbeskrivning

LN Personal is currently looking for our next Executive Assistant/Office coordinator for one of our customers in Gothenburg. You will assist our customer´s managers with administrative tasks as well as office coordination. As an executive assistant you will be responsible to provide administrative support and to ensure that other services are arranged in an efficient manner. Examples of daily work assigments are planning and managing schedules, appointments and meetings. As a coordinator you will maintain the front desk and supply area and provide service to visitors. Work assignments could be issuing visitors’ badges, maintaining office supplies, organizing charts and securing information notifications to customers.

As a person we see that you are an excellent communicator, both verbal and written. We see that you have strong planning and organizational skills. This work will need you to act proactively, with a positive and service minded attitude.

Time period: 2017-04-01 to 2018-03-31 (12 months)
Location: Gothenburg
Work load: Fulltime
Working language: English


Din profil

Required skills:

- Minimum of two years experience of providing support at an executive management level
- 1-2 years of experience from the automotive industry
- University degree in business, design, engineering or equivalent work experience
- Proficient computer skills and in-depth knowledge of relevant software (ex. MS Office Suite)
- Experience working within a global organization
- Fully proficient in English both written and verbally
- Knowledge of standard office administrative practices and procedures

Preferred skills:

- Experience from a design department

In your application we require the following:

- Updated CV
- Information regarding when you are available to start
- Personal statement where you describe why you are suitable for this assignment ( refer to previous assignments, employments, education and personal qualities)


Om LN Personal AB

LN Personal är ditt lokala val av bemannings- och rekryteringsföretag vid ett ökat personalbehov. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag verksamma i Göteborg. Mitt i prick är vårt motto och med det menar vi att vi matchar rätt person till rätt plats i rätt tid. Detta uppnår vi genom egna erfarenheter från många olika tjänsteområden och att vi lägger ett stort personligt engagemang i varje enskild kontakt med såväl kunder som konsulter för att bygga långsiktiga och hållbara relationer.

Som ett bevis på vårt framgångsrika arbete har vi utsetts till årets Gasell av Dagens Industri 2013. Vi är kollektivavtalsanslutna vilket ger dig en trygg anställning med avtalsenlig lön, semesterersättning, OB -tillägg m.m. Vi erbjuder dig en plats i en organisation som ser till varje individs specifika kompetens. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper. För oss handlar det om att ge och att ta. Visar du framfötterna och gör ett bra jobb finns goda utvecklingsmöjligheter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Josef Pernholm
031-89 94 05
Calle Odén
031-89 94 01
Calle Odén
031-89 94 01
Josefine Wallander

Calle Odén

Josefine Wallander

Josefine Wallander
031-899405
Calle Odén

Jenny Larsson

Thorbjörn Lyzell

Sammanfattning

  • Arbetsplats: LN Personal AB Västra Frölunda
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, mer än 6 månader
  • Publicerat: 10 februari 2017

Besöksadress

Victor Hasselblads Gata 9, Västra Frölunda
None

Postadress

Victor Hasselblads Gata 9
Västra Frölunda, 42131

Liknande jobb


8 januari 2025

7 januari 2025

Chefssekreterare till VO internmedicin i Landskrona

Chefssekreterare till VO internmedicin i Landskrona

20 december 2024

Chefssekreterare till VO Vuxenpsykiatri Malmö/Trelleborg

Chefssekreterare till VO Vuxenpsykiatri Malmö/Trelleborg

18 december 2024