OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Rollen hos oss
Till vår nya organisation NCC Asphalt Special North behöver vi nu hitta vår stjärna inom administration och chefsstöd! Är du en lösningsorienterad person som trivs med att arbeta i en miljö som präglas av tight samarbete och ett stort driv? Fortsätt läs för då kan du vara den vi söker!
Arbetsuppgifterna som Area Assistant kan variera beroende på din profil, men nedan är exempel på arbetsuppgifter:
• Förfrågningsarbete (anbudsprocessen, dokumentation, kreditkontroll)
• Utförande (ordermottagning, arbetsordrar, resursplanering, dokumentation, kundregister, kvalitetsrapportering)
• Efterarbete (fakturering, leverantörsfakturor, kostnadsfördelning, kundfordringar, kreditkontroll, uppföljning)
• Delta i verksamhetens planeringsmöten.
• Stötta verksamheten & arbetsledningen i system och processer.
• Kundkontakter.
• Löneadministration
• Stötta verksamheten inom produktionsrelaterade områden.
• Driva och utveckla våra rutiner och stötta verksamheten att jobba enligt våra fastställda rutiner.
• Support av verksamhetens månatliga rapportering.
Dina erfarenheter
Erfarenhet av liknande roll är meriterande, alternativt att Du har en högskoleingenjörsutbildning mot Bygg eller liknande och vill utvecklas vidare i karriären.
Dina egenskaper
Som person är du driven, flexibel och duktig på att samarbeta tillsammans med såväl kollegor som kunder.
Befattningen är komplex med ett brett spektrum av olika typer av arbetsuppgifter som dessutom kännetecknas av snabba ändringar, ibland under tidspress. Du har förmåga att prioritera i stressade situationer. Utmärkande för ditt sätt att arbeta är ordning och reda, noggrannhet, uppmärksamhet på detaljer samt god planering.
Ytterligare information
Tjänsten är en tillsvidareanställning, provanställning kan komma att tillämpas. Arbetsområdet är i Sundsvall med omnejd, med placeringsort Sundsvall. B-körkort är ett krav.
Kom och väx
Här på NCC erbjuds du en plats i en organisation med goda värderingar, hög miljömedvetenhet och en stark vilja att lyckas. Detta är bidragande orsaker till att vi har många nöjda och stolta medarbetare.
Vi är stolta över att kunna erbjuda våra medarbetare stora utvecklingsmöjligheter i en spännande arbetsmiljö. Vi har en bra variation på arbetsplatser där du kommer att möta olika typer av utmaningar och snabbt få möjlighet till ansvar.
Hos oss är det du som påverkar din utveckling.
Vill du veta mer om tjänsten? Kontakta gärna Area manager Lars Karlsson, telefon 070- 214 37 15. Registrera din ansökan och CV nedan. Urval sker löpande så ansök därför så snart som möjligt, dock senast 2022-12-15.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tore Arnesson, Platschef
070-6329947
Susanne Rockenstedt, Personalman
076-1012566
Susanne Rockenstedt, Personalman
013-356535
Niclas Coucher, Affärschef
070-65 80 454
Therese Svensson, Personalman, rekrytering
070-276 54 99
Per Karlsson, Affärschef
0480-47 60 16
Niclas Coucher, Affärschef
0470-355 02
Therese Svensson, Personalman
0470-355 16
Per Öberg, Gruppchef projekteringsledning
031- 771 52 69
Lennart Skog, Gruppchef inköp
031-771 51 35