OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OMNILS GROUP är ett facility management-företag med många kunder inom hotell & restaurangbranschen. Vi är ISO-certifierade på både miljö och kvalitet, vilket genomsyrar allt vi gör. Vi tycker om att jobba nära våra kunder och att tillsammans finna de bästa lösningarna för just dem. Vårt mål är den nöjda kunden och vi anpassar alltid verksamheten efter kundens behov av städning. Vi skapar långsiktiga relationer med kunden i centrum. Företaget kommer under 2024 att omsätta cirka 36 miljoner kronor och sysselsätta cirka 200 personer. OMNILS kärnverksamhet är Städ och Bemanning. Vi kommer städa ca 200,000 hotellrum under 2024 för de hotell vi samarbetar med. Vi är ett ISO (Kvalitet och Miljöcertifiering) Städ och Bemanningsföretag och medlemmar i branschorganisationen Almega samt Svenskt Näringsliv.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Som Area Housekeeping Manager kommer du att ha en nyckelposition i att säkerställa att våra gäster får en överlägsen hotellupplevelse, genom att utveckla och driva utbildning av housekeeping, enligt OMNILS eget framtagna koncept, OMNILS Academy.
OMNILS Academy består av olika moment och delar, som berör housekeeping i sin helhet, och där vi utbildar all vår personal i att arbeta med samsyn och enighet över kvalitet, leverans och gästnöjdhet. Vi vill att du med din erfarenhet är drivande i utveckling och framtagande av en utbildning med hög standard, och även utbildar på respektive nivå.
Den vi söker:
Du har minst 2 års erfarenhet av housekeeping på hotell samt av allmänna ytor
Du har minst 2 års erfarenhet av arbetsledning inom housekeeping
Du kan uppvisa goda referenser från tidigare arbetsplatser
Du är van vid att driva projekt och att arbeta självständigt
Du tycker att det är roligt att leda och motivera personal
Du är en god kommunikatör i tal och skrift, och har lätt för att lära ut dina kunskaper på ett tillgängligt och enkelt sätt
Du förstår vikten av en god introduktion och utbildning inom respektive område
Du tycker att det är viktigt att arbeta med kvalitet och ser detaljer
Du har positiv energi som smittar av sig och inspirerar andra
Som Area Housekeeping Manager leder du genom att vara ett föredöme och visar att det går att åstadkomma resultat med små medel
Du är närvarande och lyhörd efter personalens utvecklingsbehov
Du kan ta tuffa beslut när det behövs
Du har systemvana och tycker att det är roligt med digitala lösningar
Du har en administrativ ådra, och förstår vikten av ordentlig dokumentation
Du är drivande i rekrytering, upplärning och introduktion av ny personal
Du arbetar löpande med att säkerställa kvalitet samt rapporterar eventuella brister i vårt system
Du arbetar löpande med måluppföljning av gästnöjdhet
Du har mycket god förståelse för siffror och ekonomi i daglig drift
Du talar svenska och engelska i tal och skrift
Du har B- körkort och tycker att det är roligt att ha ett flexibelt jobb
Hör av dig!
Är du lika nyfiken på oss som vi är på dig? Tveka inte att höra av dig till vår CEO Riaz Uddin på 076-090 73 57 om du har frågor kring tjänsten, eller om OMNILS GROUP AB.
För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs - på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, glädje och respekt. Vi är måna om att stödja och uppmuntra våra medarbetare i deras utveckling. Det är därför glädjande för oss att vi kan erbjuda goda utvecklingsmöjligheter inom OMNILS gruppen.