Area Manager till Forenom

Area Manager till Forenom

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Forenom är en utpräglad entreprenörsorganisation där glädje, kreativitet och flexibelt arbete står i fokus. Nu gör man en spännande tillväxtresa och söker därför dig som vill vara med och ta Forenom till nya höjder i rollen som Area Manager. Forenom hyr ut tillfälliga boenden till företag och privatpersoner. De växer kraftigt och kan idag erbjuda ca 7900 företagslägenheter i Norden till över 4000 företagskunder i Finland, Sverige, Danmark och Norge. Deras kärnvärden representerar kurage, 100-procentigt öppet sinne och det faktum att vi åstadkommer mer tillsammans – dessa delar ligger naturligt för dig att andas och efterleva. Som Area Manager driver, leder och utvecklar du Forenoms verksamhet i Östergötland. Du bygger och upprätthåller goda relationer med kunder och fastighetsägare, du tar en aktiv del i vårt säljarbete och jobbar med att hitta nya affärsmöjligheter.

För den här rollen kommer du utgå från Norrköping, men vart du utgår ifrån är mindre viktigt så länge du känner dig ok med att pendla.


Arbetsuppgifter
Forenoms mål är att bli marknadens ledande aktör i det geografiska området – i detta fall Östergötland. Det innebär att din roll är att verka för att Forenom växer och blir lönsamt, att kunderna är nöjda samt att verksamheten blir mer effektiv.

Du kommer bland annat att:
• Bygga långvariga relationer med kunder, fastighetsägare och leverantörer
• Ansvara för den operativa verksamheten i din region
• Utveckla samt ansvara för ditt team på plats
• Ansvara för att de finansiella målen uppfylls
• Leva upp till Forenoms företagskultur och koncept i ord och handling
• Utmana status quo i deras arbetssätt och skapa nya innovativa sätt att göra affärer


Din profil
För att passa in och lyckas i rollen har du tidigare arbetat med försäljning och är van i kundmötet. Det är meriterande om du arbetat inom fastighets- , hotell eller motsvarande bransch, och till fördel i en internationell miljö.
• Du kommunicerar obehindrat i svenska och engelska, både i tal och skrift
• Vidare har du en god teknisk förståelse och systemvana. Det är meriterande om du har arbetat i systemen Salesforce och/eller Qlick.
• Har en god förståelse för att kunna tolka en resultatrapport och dess innebörd

Som person är du en do-er, som vågar ta tag i saker och få det att hända. Du har ett kreativt och lösningsfokuserat sinne som kan förstå och omsätta en strategi till konkreta och tydliga arbetsuppgifter. Vi tror att du är en vass människokännare som är passionerad över att bygga effektiva team.


Övrigt
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Norrköping, dock flexibelt vart du utgår ifrån
Omfattning: Heltid, 40 h/v
Rekryteringsprocessen hanteras av Cleverex och vi hänvisar alla frågor till rekrytering@cleverex.se .

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Cleverex Bemanning AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 februari 2022
  • Ansök senast: 2 mars 2022

Liknande jobb


Interim chef till Länsstyrelsen i Dalarna!

Interim chef till Länsstyrelsen i Dalarna!

29 november 2024

Affärsområdeschef Nord

Affärsområdeschef Nord

28 november 2024

Associate Director - Cost Management

Associate Director - Cost Management

28 november 2024