OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som brinner för kunder, sälj och affärer. Har ett starkt driv och engagemang, vill jobba i en entreprenöriell kultur och i ett tillväxtbolag där du har stor möjlighet att växa tillsammans med företaget.
Smartify erbjuder teknisk support, installation, rådgivning och servicetjänster för hemmet och företaget. Vi är idag marknadensledande inom våra tjänster på valda marknader. Bolaget är rikstäckande med servicekontor i Solna business park. Leveransorganisationen och företagets tekniker hanterar varje dag flera hundratals olika installationer och supportuppdrag.
Allmänt om rollen:
Som Area Manager är du spindeln i nätet på bolaget. Du kommunicerar dagligen med både kunder och tekniker men även med andra funktioner på bolaget. En viktig del i rollen är dagligen matcha rätt tekniker med rätt kund, utifrån uppdragsbeskrivningen.
Du är länken mellan kunden och tekniker, supporterar tekniker så denna har rätt förutsättningar att utföra sitt uppdrag. Tillsammans med dina kollegor på operations services avdelningen jobbar du dagligen för att ge våra kunder god service och en kundservice i världsklass.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Resultat-, kund- och medarbetaransvar inom området för ditt team av tekniker
- Boka ut rätt tekniker med rätt kund utifrån satta månadsmål.
- Svara på inkommande samtal på telefon och mail.
- Samverkar med kollegorna på kontoret och stötta teknikerna i deras vardag.
- Vara en problemlösare för våra kunder och tekniker.
- Säkerställa att vi levererar högsta kundnöjdhet.
- Stötta ekonomiavdelningen med kundfrågor kring fakturor och RUT-ansökan.
- Ansvarig att rekryterar nya tekniker till ditt team.
Din bakgrund:
- Stort intresse för IT och teknik.
- Erfarenhet från en roll som ledare.
- Har erfarenhet från en bred roll med högt tempo och många olika arbetsmoment
- Har erfarenhet från en personalintensiv bransch och vet vad det innebär.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia