OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Är du en driven och analytisk person som har erfarenhet av affärsrelationer mot offentlig sektor? Nu söker Parmaco förstärkning i form av en Area Sales Manager! Parmaco är en marknadsledande och samhällsviktig aktör inom uthyrning av flexibla byggnader som befinner sig i en spännande tillväxtfas. Vi bygger, hyr ut och säljer anpassningsbara byggnader för skola, förskola, kontor.
Dina kunskaper och din förmåga att kommunicera och skapa förtroende samt hur du bygger relationer/nätverk internt och externt blir helt avgörande för hur väl du lyckas i tjänsten. Hög marknadsnärvaro är direkt avgörande för din och vår framgång. Du drivs av att göra affärer med fokus på långsiktighet och förtroende samt är en utpräglad teamspelare. Tillväxt och utvecklingsmöjligheter triggar dig och du är en person som alltid ser framåt.
Parmaco erbjuder dig en trygg och stabil arbetsplats som värnar om dig som medarbetare. Här ges du frihet under ansvar att på ett självständigt sätt styra ditt arbete med stöd från kollegor.
Varmt välkommen med din ansökan! Notera att urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag.
I denna rekrytering samarbetar vi med Randstad. För frågor som rör rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att höra av dig till Jeanette Walters (jeanette.walters@randstad.se) telefonnummer 0733434766
Ansvarsområden
Identifiera och hitta nya affärsmöjligheter
● Bevaka marknaden
● Planera, uppsöka och genomföra kundbesök
● Skapa förtroende och långsiktiga kundrelationer och på så sätt säkerställa att kunden väljer Parmaco som sin självklara partner.
Kvalifikationer
Du är en driven och anpassningsbar person som trivs i miljöer där det händer mycket. Du tar stort eget ansvar och har en förmåga att söka upp affärsmöjligheter.
För att vara framgångsrik i rollen ser vi att du har:
● Grundläggande teknisk/ ekonomisk eftergymnasial utbildning eller motsvarande
● Relevant erfarenhet av att arbeta med offentliga affärer
● Erfarenhet av budgetansvar med kostnadsuppföljning
● God teknisk förståelse, kunna läsa och förstå ritningar och med vana att arbeta med projektförsäljning
● Skicklig kommunikatör med mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i Engelska då detta är koncernspråk
● Bra kontaktnät i norra Sverige
● Du har goda förutsättningar att kunna resa i tjänsten
● B-körkort
● Erfarenhet från att själv ha ansvarat för hela säljprocessen, från start till mål
Vi ser det även som meriterande om du har:
● En bakgrund inom fastighet, uthyrning av lokaler
● Erfarenhet från husbyggnation
Om företaget
Vi är en ledande aktör i Norden inom uthyrningsbyggnader och har egen tillverkning. Vi sysselsätter över 250 medarbetare. Huvudmaterialet i våra byggnader är nordiskt trä.
Varje byggnad som vi uppför är anpassad till precis den användning kunden önskar. Det kan vara en förskola, skola eller ett kontor. När kunden inte längre behöver modulerna flyttar vi dem till en ny plats eller återanvänder delar av uppställningen på en ny plats.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044