OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Anta din nästa utmaning
Som mäklarassistent hos oss kommer du att vara behjälplig med både administrativa och praktiska arbetsuppgifter för att stötta mäklarna i fastighetsaffärer. Du utgör då en viktig roll i att få den dagliga verksamheten att fungera, samt agerar ansikte utåt för verksamheten. Arbetsuppgifterna varierar och det kan komma att innebära att såväl bemöta, serva säljare och köpare vid kontraktsskrivning, delta och hålla i visningar av objekt samt stötta mäklare vid Areals kunders bokslut deklaration.
Vad erbjuder vi
Arbetsuppgifterna är kvalificerade och vi erbjuder vidareutbildning så att de anställda känner sig bekväma i sina roller. Du kommer vara central i verksamheten och får en unik möjlighet att utveckla dig själv, både personligt och kunskapsmässigt inom jord- och skogsfastighetsaffärer.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning inom ekonomi och erfarenhet av administration. Arbete som mäklarassistent är meriterande. Vidare är det meriterande om du har erfarenhet av bokföring och/eller deklaration. Du ska ha goda kunskaper i att skriva, läsa och prata svenska samt kunskaper om Office 356 och systemvana. Som person är du strukturerad och bekväm i mötet med andra samt gillar att ge god service. Du vill utvecklas och vara med och driva verksamheten framåt.
Anställningsform:
Visstidsanställning 6 månader därefter tillsvidareanställning.
Sysselsättningsgrad:
Heltid, men andra önskemål går att diskutera.
Arbetstid och lön:
Dagtid Fast lön
Övrigt
Urval sker löpande så inkom med din ansökan så snart som möjligt.
Vill du veta mer?
Den här rekryteringen sker i samarbete med OnePartnerGroup. Du genomför din ansökan genom hemsidan www.onepartnergroup.se. Sista dag för ansökan är 2023-01-04
Vid frågor om rekryteringsprocessen kontakta:
Pontus Andersson M: pontus.andersson@onepartnergroup.se T: 063-19 43 34