Arena Host till vår kund i fastighetsbranschen

Arena Host till vår kund i fastighetsbranschen

Arbetsbeskrivning

Har du en hög dos empati och kan vända på en femöring? Är du snäll och vill jobba i ett team om två? Älskar du människor och trivs med att leverera riktigt god service? Kan du ta dina arbetsuppgifter från A-Ö? När datorn säger “bee-boop”, då säger du oh-no, lets go? Går du igång på att komma med nya idéer på hur en innovationsarena kan bli ett föredöme i bemötande? Då vill vi träffa dig!

Det kan lätt bli kaotiskt när flera bolag delar kontorshus utan någon som håller ställningarna och samtidigt ser till att humöret är på topp. Därför söker vi just nu efter en person som vill ansvara för värdskapet hos vår kund, en innovationsarena uppe vid Johanneberg Science Park!

Om Kunden

Vår kund erbjuder företag av alla storlekar skräddarsydda tjänster och lösningar utifrån sina behov. Kreativa krockar och oväntade möten gör människor mer innovativa och får alla att växa tillsammans. Det är idén bakom deras nationella koncept för co-working och flexibla mötesplatser. Här kan både små och större företag hyra in sig den tid de behöver för jobb, möten eller workshops. Tillsammans formar de Sveriges mest attraktiva mötesplats och community på deras campus.

OM TJÄNSTEN

Vad gör en Arena Host? Nedan benämns några av dina främsta arbetsuppgifter:

• Tar emot besökande till hyresgäster
• Är behjälplig med att få ut content på deras digitala skärmar och kanaler
• Koordinerar studiebesök
• Är värd och ambassadör för innovationsarenan
• Är behjälplig med storytelling kring innovationsarenan
• Är behjälplig med spontana visningar som kan uppstå
• Assisterar vid event i innovationsarenan
• Ansvarar för att lobbyn levererar ett strålande intryck
• Hjälper till att hålla deras Health Lab i ordning
• Håller i allmän information och kundhänvisning
• Hanterar post och paket
• Hanterar och administrerar passerkort
• Hanterar användare i olika system t.ex. wifi-nätverk, passersystem etc.
• Bokar mötesrum samt säkerställer kvalitén i rummen
• Älskar att piffa och skapa magi för din omvärld
• Assisterar i för- och efterarbete i derasLearning Lab

OM DIG

Vi tänker att du kanske har din tidigare jobbresa inom service, försäljning, event, reception, bokning och/eller koordinering av något slag och är vass på Officepaketet. Du är personen som ser möjligheter och kopplingar när andra ser problem samt att du har det där ögat för detaljer.

Om det krävs kavlar du gärna upp ärmarna och byter en glödlampa eller två, och när du ändå håller på så skruvar du i den där skruven som hänger löst.

Slutligen ser vi att du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska för att kunna ge alla besökare en bra service.

OM ANSTÄLLNINGEN

Placeringsort: Göteborg
Tjänstgöringsgrad: Heltid
Tillträde: Augusti
Anställningsform: Visstidsanställning fram till årsskiftet, med chans till förlängning

OM ANSÖKNINGSPROCESSEN

Du gör din ansökan genom att klicka på ansök längst ned i denna annons. Vi vill att du med din ansökan bifogar CV samt personligt brev där du redogör för din relevanta erfarenhet för rollen. Ansökningar som kommer in via brev eller e-post tar vi tyvärr inte med i rekryteringsprocessen.

Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag!

För frågor om tjänsten kontakta:
Johanna Alnäs
Rekrytetare
johanna.alnas@lernia.se

Ansökningsproblem och tekniska frågor - kontakta info@lernia.se

Forma framtiden med oss!
Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 9 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nynna nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Välkommen till Lernia – tillsammans formar vi din framtid!
Läs mer på lernia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 juni 2022
  • Ansök senast: 28 juli 2022

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


2 oktober 2024