OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Arena personal söker dig som är kommunikativ, organiserad och som vill göra skillnad i ditt dagliga arbete. För att lyckas med arbetet krävs det att du är metodisk och strukturerad i ditt sätt att arbeta, är flexibel och snabbt kan skifta fokus när arbetet kräver det, du har sinne för detaljer och vana av att granska dokument. Viktigt är att du brinner för service. Önskvärt är att du har en utbildning inom administration, personalvetenskap eller juridik och ett krav är tidigare arbetslivserfarenhet av administrativt arbete. Du kommer att ha många interna kontaktytor som du supportar.
Du kommer att arbeta med all förekommande administration såsom:
* Uppföljning samt kvittering av utförda uppdrag enligt underlag
* Administrera avvikelser i inkommande leveranser.
* Återrapportering till kund vid avvikelse enligt kundavtal
* Fakturering av avsättningar enligt underlag
* Sakgranskning fakturor
* Rapportering insamlade volymer i portal
* Registervård samt utredning av ofakturerade orders
* Avräkning av lejd
* Viss vågadministration samt upprättande av transportdokument och tullhandlingar
* Administrativt stöd till sektionschef, och regionchef i analys och utvecklingsarbete
* säljstöd där vård av avtal och prislistor ingår
* stöd till säljteamet i säljprocessen
* stöd till vår kundtjänst
Din profil
För att trivas i din nya roll behöver du god erfarenhet av administrativa och serviceinriktade arbetsuppgifter inom tjänsteproduktion. Du bör ha lägst 3-årig gymnasieutbildning, gärna med ekonomisk inriktning. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet från avfalls eller transportbranschen. Det är ett krav att du är van att arbeta i olika datasystem och har goda IT-kunskaper på användarnivå. Du behöver också inneha körkort så du vid behov kan besöka övriga tjänsteställen i avdelningen.
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.
Du är
Som person är du noggrann samt har förmåga att planera, organisera och prioritera ditt arbete på ett effektivt och självständigt sätt. Du har intresse, vilja och förmåga att ge service och du är uppmärksam och tillmötesgående i ditt beteende. Du trivs i en miljö där dagen ibland blir helt annorlunda än du planerat och där många uppgifter ska lösas samtidigt. Du är kommunikativ och samarbetsorienterad men också strukturerad och tydlig. naturligtvis är du intresserad av miljöfrågor.
Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus
Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn
Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902