OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som vill vara med och bidra till vår interna Supportavdelning!
Din profilVi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som har ett genuint intresse för IT- och service. Du är behjälplig och håller en hög servicenivå. Du ser till att våra konsulter har rätt utrustning, program/licenser, du är kommunikativ (både skriftligt och muntligt), pedagogisk och kan föra en bra dialog med våra konsulter runt om i landet.Du drivs av att hitta lösningar och har god prioriterings- och bedömningsförmåga. Du har en bred generell erfarenhet inom IT och kan utföra tekniska åtgärder på en generell nivå.
Vi ser att du tar ansvar för dina uppgifter och ser till att genomföra hela projekt, strukturerar ditt arbete självständigt och driver vidare processer genom din lyhördhet och kommunikationsförmåga lyckas du väl i samarbetet med andra. Du planerar ditt arbete effektivt, är organiserad och prioriterar väl för att hålla deadlines. Du är flexibel och har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter.
Krav/Meriterande
Support mot slutanvändare med konfiguration, anpassning av datorer och mobiltelefoner samt skrivare
Underhålla och uppdatera Telefoner/dator Apple/Android
Identifiera och felsöka problem relaterade till mjukvara, hårdvara, nätverk, skrivare
Utveckla och förbättra supportfunktionen
Administrera Windows OS, Office365, VPN, Active Directory, Azure,SharePoint och Hardwarehash
Skapa och upprätthålla teknisk dokumentation för IT avdelningen
Har förmåga att förklara IT på ett pedagogiskt sätt som användare förstår
Felsöka utmaningar och fel på olika applikationer och hårdvara
Nätverkskunskap
Tjänsten är på heltid eller enligt överenskommelse