Arena Personal söker Registrator

Arena Personal söker Registrator

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
För en av våra kunders räkning söker vi nu en Registrator.
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med omgående start fram till sista september, med stora chanser till förlängning.
I rollen som registrator kommer följande arbetsuppgifter vara en del av din vardag:
• dokumenthantering och diarieföring
• posthantering
• nämndadministration
• interna och externa kontakter
• hantera officiella e-postlådor
• arbeta med att göra offentliga handlingar tillgängliga i enlighet med offentlighetsprincipen
• sökning, arkivering och gallring av handlingar i regionens arkiv
• till viss del receptionsarbete


Din profil
Vem är du?
Vi söker en registrator med flera års arbetslivserfarenhet. Vi ser gärna att konsulten har en högskoleutbildning: Dokumentcontroller/registrator, offentlig förvaltning, statsvetenskap eller annan likvärdig utbildning. Arbetet ställer stora krav på förmåga att snabbt sätta sig in i olika ärenden och att förstå sammanhang. Personen behöver ha generellt hög datakunskap, mycket goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och i skrift.


Din erfarenhet
Kvalifikationer:
• har erfarenhet av registratorsarbete inom offentlig förvaltning och goda kunskaper gällande lagar och förordningar som styr offentlig verksamhet
• erfarenhet av nämndadministration
• har arbetat i dokument- och ärendehanteringssystem (Vi använder systemet Evolution)
• är ansvarstagande, självgående med hög social kompetens och samarbetsförmåga
• kan strukturera, planera, organisera och prioritera arbete på ett effektivt sätt
• är lojal och kan ta egna initiativ samt har en serviceorienterad personlighet
• har språklig analytisk förmåga och förstår komplicerade språkliga underlag
• har förmåga att uttrycka sig väl i tal och skrift


Vi erbjuder



Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus

Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn

Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 juni 2021
  • Ansök senast: 25 juni 2021

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


Attunda tingsrätt söker domstolsassistenter

Attunda tingsrätt söker domstolsassistenter

18 november 2024

15 november 2024