Ärendehandläggare med start omgående!

Arbetsbeskrivning

Trivs du med administrativt arbete och strävar efter att alltid ge bra service? Gillar du dessutom att ha många kontaktytor? Då kan detta vara tjänsten för dig! Urval sker löpande så tveka inte att söka redan idag!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för vår kund Bogfelts räkning en ärendehandläggare som ska ansvara för Örebrokontorets support. Bogfelts är en välrenommerad, specialiserad och framgångsrik aktör på marknaden för park-och vägbelysning. Bogfelts kunder är primärt kommuner och andra uppdragsgivare där ett drift- och underhållsavtal behövs. Idag har Bogfelts avtal för ca 230 000 ljuspunkter runt om på våra svenska vägar och parker. Verksamheten sysselsätter ca 70 kunniga medarbetare som arbetar serviceinriktat med kundens mervärde i fokus!

I rollen hanterar du inkommande ärenden från Bogfelts kunder och administrerar dessa innan du fördelar uppgifterna vidare internt för att åtgärder ska kunna vidtas. Tjänsten är på heltid med start omgående.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Ta emot felanmälningar samt andra ärenden från kunder och hjälpa de vidare med dessa
- Följa upp hanterade ärenden och rapportera in detta i kundernas system
- Diverese administrativa uppgifter

VI SÖKER DIG SOM
- Har datorvana och snabbt kan lära dig ett nytt system
- Obehindrade kunskaper i svenska i tal och skrift
- Erfarenhet/kunskaper inom ellära, så som elinstallationer

Meriterande:


* Erfarenhet från administrativt- och/eller kundtjänstarbete


Som person är du:


* Serviceinriktad
* Självgående
* Flexibel


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid med långsiktigt behov
* Placering: Örebro


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Bogfelts här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 mars 2022
  • Ansök senast: 9 april 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024