OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi växer så det knakar och söker just nu nya stjärnor till vårt team. Vi ser gärna att du är likasinnad som oss med en hög arbetsmoral och kan jobba både effektivt och kreativt med många bollar i luften. Work Performance är en snabbt växande organisation och vi söker dig som vill växa tillsammans med oss mot nya höjder.
Rollen som ärendehanterare
Som ärendehanterare på Work Performance får du en central roll där du ser att kunden får den rätta och bästa möjliga service. Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan!
Vem är du?
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenheter från serviceyrket, exempelvis kundtjänst/support och tidigare arbetat inom rut & rotbranschen. Vi ser att du kan arbeta självständigt och systematiskt men även i team då du kommer samarbeta med en kollega för ärendehantering samt Customer Success. Du är serviceminded och kommunikativ i din kontakt med kunder.
Du har god datavana och är duktig administrativt. Det här är ett jobb för dig som gillar att tänka lite utanför ramarna och vara kreativ i ditt jobb. Du är framåt, driftig och gillar roliga utmaningar.
Arbetsuppgifter:
- Gå igenom och hantera inkomna ärenden
- Bedöma och kvalitetssäkra ärenden för att skicka de vidare till rätt avdelning i organisationen
- Uppdatera status kring ärenden till kunder
- Löpande kontakt med försäkringsbolag
Krav:
- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
Merit:
- Erfarenhet inom juridik
- Erfarenhet inom rut och rotbranschen
Jobbtyp:
- Heltidsanställning, 40 timmar per vecka.
- Timlön med provisionssystem.
Vi erbjuder dig en plats i ett expansivt bolag där vi värnar om varandra och utvecklingsmöjligheterna är stora. Vi lyssnar mer än gärna in dina mål, drömmar och visioner samt ser till att utveckla vår personal med hjälp av workshops och mindre utbildningar.