Ärendekoordinator till Banqsoft

Ärendekoordinator till Banqsoft

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en supportkoordinator till Banqsoft som ska koordinera ärenden med inriktning på finans. Läs mer och sök idag!

Gillar du att jobba administrativt och samtidigt ha en övergripande koll på de ärenden kunden behöver hjälp med? Har du tidigare arbetat inom ekonomi eller IT och vill till en mer administrativ roll? Vill du jobba på ett internationellt bolag i en spännande bransch? Som ärendekoordinator / support får du en central roll där du ser att kunden får den rätta och bästa möjliga service. Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Som ärendekoordinator/ support på detta spännande bolag får du jobba på ett företag som erbjuder branschens bästa finansiella lösningar inom bank och finans. Här får du chansen att öka dina kunskaper om finansiella lösningar samtidigt som du breddar ditt nätverk. Du kommer jobba i ett mindre team av härliga kollegor i ljusa lokaler mitt i city i Stockholm.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I denna roll kommer du att arbeta i ärendehanteringssystemet ServiceNow där du kommer

• Gå igenom inkomna ärenden
• Bedöma och kvalitetssäkra ärenden för att skicka vidare till rätt avdelning/person i organisationen
• Uppdatera status kring ärenden till kunder
• Övriga uppgifter inom supportens ansvarsområde enligt behov

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Detta är ett konsultuppdrag som är tänkt att pågå 6 månader med möjlighet till anställning hos kunden. Start är tänkt i januari. Du jobbar fasta tider 8-17. Du kommer att ingå i ett mindre team och få en utmärkt möjlighet att lära dig mer om både IT och finans och vara med i ett företag under tillväxt.

VEM ÄR DU?

Vi ser gärna att du har tidigare erfarenheter från något serviceyrke, exempelvis kundtjänst / ordermottagare / servicedesk / IT support eller tidigare har jobbat på bank eller inom ekonomi. Har du har en utbildning inom ekonomi och/eller IT eller motsvarande är detta meriterande. Du är serviceminded och kommunikativ i din kontakt med kunder. Då detta är ett internationellt företag som har internationella kunder ser vi att du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Meriterande om du även förstår norska. Du gillar att länka logiskt och är systemvan då systemet ServiceNow är ditt främsta verktyg. Har du tidigare erfarenhet av detta system är det ett plus.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 december 2020
  • Ansök senast: 23 december 2020

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024