OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ariem söker nu nästa tillskott till sitt ambitiösa och serviceinriktade Office Team i centrala Stockholm. Trivs du i en nyckelroll där du får vara med och utveckla servicekonceptet? Då kan det vara dig vi söker!
Arbetsbeskrivning
I tjänsten som receptionist ingår receptionsarbete, växeltelefoni, sköta bokningar för konferensrummen, säkerställa att utrymmena är representativa och att utrustning fungerar. Vidare kommer du att ta emot och hand om våra externa gäster, fixa med luncher, frukostar eller AWs, hjälpa till med externa bokningar, boka bud, stötta i eventplanering, koordinera inför möten, göra beställningar till kontoret, hjälpa till med det som behövs för stunden och vara proaktiv i att öka trivseln på kontoret. I tjänsten ingår även en del lättare administrativa sysslor.
Vem är du
Vi söker dig som vill vara en "go to person", som gillar att ha många arbetsuppgifter av olika karaktär och arbeta såväl praktiskt som administrativt. Du är en stjärna på service och har en tillmötesgående inställning som passar väl in i en funktion där det är högt tempo och den ena dagen inte är den andra lik. Vidare har du ett öga för detaljer och gillar att göra det där lilla extra för att höja upplevelsen på kontoret. Som person är du initiativrik, lyhörd och lösningsorienterad med en självklar positiv attityd till både dina egna och dina kollegors arbetsuppgifter. Tjänsten innefattar både intern och extern kommunikation och för att vara framgångsrik i rollen behöver du vara relationsskapande och tycka om att ha kontakt med människor.
Ariem har en kultur som präglas av samarbete, engagemang och göra det omöjliga möjligt. Det är ett sammansvetsat team om fem medarbetare med kontor i centrala Stockholm. Vi söker dig som har goda kunskaper i både engelska och svenska samt grundläggande kunskaper i Officepaketen. Du har en avslutad gymnasieexamen med några års arbetslivserfarenhet av en liknande roll med en god förståelse och ett gott öga för vad service innebär.
Du erbjuds
Du erbjuds en spännande tjänst där arbetet omfattar en mängd olika kontaktytor och koordineringsarbete. Du kommer ha en viktig funktion i en organisation som gör skillnad och får möjlighet att arbeta med målinriktade kollegor som drivs av utveckling. Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.
Då urvalsprocessen sker löpande ser vi gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Rekryteringskonsult Felicia Pettersson på felicia.pettersson@jurek.se.
Om Ariem
Vi är en oberoende nordisk fastighetsägare och fondförvaltare med kontor i Stockholm, Köpenhamn, Helsingfors, Oslo och London. Det som gör oss unika är att vi ser möjligheter i komplexa affärer. Vår vision är att investera i nya former av utveckling, för ett hållbart samhälle, bortom det förväntade. Vårt mål är att skapa bestående värden för våra intressenter genom att balansera goda ekonomiska resultat med hållbar samhällsutveckling och omsorg för människor. Och att ha kul på vägen.
sökord: Guest service assistant, Receptionist, Office Assistant, Mood manager, Front Office
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52