Arkiv- och registerhantering

Arkiv- och registerhantering

Arbetsbeskrivning

Som administratör inom arkiv- och registerhantering är du administrativt stöd till funktionen för säkerhetsskyddsavtal i form av hantering och registrering av information i databaser, hantering av funktionsbrevlåda, posthantering, diarieföring, telefon och mailkontakt med leverantörer. I uppdraget ingår även avtalshantering i form av arkivering och registervård. Till detta kommer hantering av tillträde till anläggningar. I uppdraget kan även andra administrativa uppgifter bli aktuella beroende på tillkommande uppgifter på avdelningen.

Vi söker dig med följande kompetens/utbildning:
- Gymnasieutbildning
- Minst 2 års heltidsarbete med erfarenhet av administrativt arbete i digitala ärendehanteringssystem och/eller databaser
- Minst 1 års arbetslivserfarenhet av att självständigt arbetat med administrativ arkivvård och registervård
- Minst 1 års erfarenhet av administrativt arbete inom offentlig myndighet
- Minst 2 års erfarenhet av arbete i Microsoft office
- Svenska flytande i tal och skrift

Vi söker dig som är flexibel, kommunikativ samt har fallenhet för administrativa arbetsuppgifter.
Uppdraget kan inte påbörjas innan godkänt säkerhetskontroll, heltid, tillsvidare

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Quest Consulting

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Kontaktpersoner på detta företaget

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 juni 2022
  • Ansök senast: 10 juni 2022

Besöksadress

Upplandsgatan 7 11123 Stockholm
None

Postadress

Upplandsgatan 7
Stockholm, 11123

Liknande jobb


28 november 2024

26 november 2024

26 november 2024

26 november 2024