OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
För uthyrningsuppdrag söker vi nu en arkivadministratörer till Region Skåne, Enheten för skanning. Tjänsten är placerad i Lund men du kan vid behov även få hoppa in och arbeta i Malmö. Uppdraget startar den sista maj och beräknas fortgå till den sista november med eventuell möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd hos oss på Arena Personal. Vi kommer att hantera ansökningarna löpande.
Arbetsuppgifterna omfattar i huvudsak skanning av patientjournaler. Man tar emot och sorterar post, kategoriserar samt kontrollerar alla journaldokument för att sedan skanna in dessa i journalsystemet. Därefter gör man en validering av samma dokument. Internutbildning sker i verksamheten. Det görs regelbunden kvalitetskontroll i arbetet. Du kommer att ingå i ett team men arbetsuppgifterna sker individuellt.
Din profil
Du som söker skall ha goda kunskaper i svenska både i tal och skrift. Mycket god datorvana är ett krav. Vi ser att du har minst gymnasiekompetens och utbildning inriktad mot administration är meriterande. Tidigare erfarenhet av administrativt arbete är mycket meriterande.
Som person är det viktigt att du är trygg, har en hög integritet och ett flexibelt förhållningssätt. Vidare behöver du vara organiserad, strukturerad och ordningsam i ditt arbetssätt. Det är viktigt att du har en god förståelse för vad sekretess innebär.
Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus
Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn
Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902