OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara en del av något större?
Om du vill jobba tillsammans med människor med olika bakgrunder, Om du har stora ambitioner, inte är rädd för utmaningar och vill växa samtidigt som du bidrar till vår utveckling och tillväxt. Då är du välkommen till Sodexo!
Sodexo driver sedan 2012 FM-uppdraget på AstraZeneca i Södertälje, bestående av verksamhetsområdena lokalvård, restaurang och caféverksamhet, konferens och servicedesk, mark & avfall, logistiktjänster och arkiv.
Vill du ha ett självständigt arbete där noggrannhet och problemlösningsförmåga uppskattas? Är du en ansvarstagande och positiv individ med en stark känsla för ordning och reda? Att arbeta hos oss består främst av att efter givna arbetsföreskrifter ansvara för arkivering av dokumentation och att bistå AstraZeneca personal vid eftersökningar av denna tillsammans med dina framtida kollegor i arkivgruppen. Varje medarbetare i gruppen ansvarar gemensamt för hela leveransen, därför viktigt att du som individ inte räds för att hoppa in där det behövs för gruppen.
Att arbeta inom läkemedelsbranschen ställer höga krav på kvalitén på det arbete som vi utför, därmed är det vi söker en mycket trygg och noggrann administratör. I din roll så kommer du arbeta operativt med gruppen med att arkivera och hantera den dokumentation som vi mottar för arkivering.
I rollen är kvalitetstänk centralt och kvalitetsarbetet är alltid pågående och är en central del i vad som krävs och förväntas av oss som medarbetare hos AstraZeneca. Vi lägger stort värde vid dina personliga egenskaper, du som person är mycket strukturerad, noggrann, ansvarstagande och positiv.
Kvalifikationer:
• Gymnasieexamen
• Svenska i tal och skrift är ett krav
• God datorvana
• Bekväm med Engelska i tal och skrift
Meriterande om du tidigare:
• Arbetat hos AstraZeneca
• Arbetat med arkivering
• Arbetat med pågående förbättring i projektform
• Erfarenhet av att arbeta i en GXP miljö
Personliga egenskaper:
• Högt ansvarstagande för sitt arbete
• Självständig och handlingskraftig
• Lyhörd för kundens behov
• Flexibilitet och god samarbetsförmåga
• Representativ och vara en god ambassadör för vårt företag
• Positiv attityd
Arbetstid:
Måndag-fredag 07:00-16:00 eller 08:00–17:00
Vid frågor kontakta arbetsledare: Kalle.Svensson@sodexo.com
Ansökan vill vi ha så snart som möjligt dock senast 2022-05-10
Ansökan kan endast göras via vår hemsida.
Intervjuer sker löpande och anställning kan därför ske före sista ansökningsdatum.
Sodexokoncernen
Sodexo grundades av Pierre Bellon i Marseille 1966 och är världsledande inom servicetjänster för livskvalitet, en grundläggande faktor för individers och organisationers förmåga att prestera. Sodexo har verksamhet i 55 länder och våra 412 000 medarbetare servar 100 miljoner människor varje dag. Sodexokoncernen utmärker sig för sitt oberoende och grundarfamiljens delägande, sin hållbara affärsmodell och serviceutbudet med måltidstjänster, FM-tjänster och lösningar för medarbetarförmåner. Vi levererar kvalitativa och flexibla matupplevelser, skapar attraktiva och inkluderande arbetsplatser, hanterar och underhåller infrastruktur på ett säkert och miljövänligt sätt, erbjuder personligt anpassat stöd till patienter och studenter, samt skapar program som stärker engagemanget hos medarbetare. Ända sedan dag ett, har Sodexo fokuserat på den konkreta vardagen genom sina tjänster, för att bidra till en positiv ekonomisk, social och miljömässig inverkan över tid. För oss går tillväxt och socialt engagemang hand i hand. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag, för ett bättre liv för alla.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper
LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,