OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vår kund är ett företag i Sollentuna med ca 85 anställda. [ Tjänsten Du kommer att börja som konsult via Placera Personal med syfte att sedan rekryteras över till kundföretaget när du kommit in i rollen. Arbetsuppgifter I dina ansvarsuppgifter ingår: * arkivering * diarieföring - ärendehantering * avtalshantering * backup leverantörsreskontra * posten, postöppning och distribution * sekreteraruppgifter för VD och affärsområdeschefer * samordning styrelsefrågor, protokoll, utskick m.m. * företagshälsovården - kontaktperson vaccineringar m.m. * samordning remissvar, planer m.m. * kontorsförrådKvalifikationer För tjänsten krävs: * gymnasieutbildning * erfarenhet av arbete med leverantörsreskontra * erfarenhet av administrativt arbete, protokoll, arkivering, avtalshantering m.m. * meriterande med erfarenhet av ekonomisystemet SoftoneSom person är det viktigt att du är noggrann, strukturerad och ansvarsfull. Varmt välkommen med din ansökan Urval och intervjuer sker löpande. Vi har inte möjlighet att[ta emot ansökningar via brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719