OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Pema People levererar effektiva tjänster inom entreprenad, personaluthyrning, utbildning, rekrytering och omställning.
Pema People AB är verksamt som bemannings- och rekryteringsföretag sedan 1997. Företagets huvudkontor ligger i Norrköping och för närvarande sysselsätter Pema People ca 700 personer. Pema People AB är ett spännande företag i ständig utveckling, till gagn för såväl nya och befintliga kunder som vår personal. Vår framgång bygger på att vi lyckas rekrytera bland branschens bästa förmågor.
Nu behöver Arkiv och Stabilitetsgruppen på Astra Zeneca förstärkas med ytterligare en person. Därför söker vi nu en Arkivadministratör till Arkiv och Stabilitetsgruppen inom Kvalitetssystem / Kvalitetssäkring på Sweden Operations inom AstraZeneca.
Tjänsten innebär att du arbetar som anställd konsult hos Pema People, för att bli inhyrd av AstraZeneca.
Arbetetsbeskrivning
Tjänsten omfattar ansvar för arkiv samt arkivering av dokumentation och referensprover inom Sweden Operation Quality Assurance. Som arkivadministratör kommer du att rotera mellan Snäckviken och Gärtuna och dessutom kräver rollen beredskap vid t.ex inspektioner.
Arkiv och Stabilitetsgruppen består av 18 personer, fördelade på både Gärtuna och Snäckviken. Den större delen finns i Snäckviken, och det är även där man nu tar in en till resurs. Av dessa 18 personer jobbar 5 st med arkivering.
Dina huvuduppgifter är:
• Att utföra arbetet enligt instruktioner, Quality and Complience manual, GMP, gällande myndighetskrav
• Arkivering av dokument (fysiska dokument, i lådor)
• Arkivering av referensprover (dessa registreras i SAP)
• Ansvara för gallring och flytt
• Skapa och underhålla dokumentplan
• Plocka fram dokument och referensprov vid efterfrågan. Roller innefattar täta kontakter med interna kunder (alla kunder är från Sweden Operation)
• Ansvara för arkiv, att det finns loggbok i arkivlokalen samt ansvara för kontroll av behörighet till arkivlokal
Kvalifikationer
• 3-årig gymnasieutbildning eller motsvarande
• Arbetet är fysiskt krävande – man ska plocka fram dokument som kunder beställt, vilket kräver att man hanterar fysiska lådor fulla med papper. Man hanterar mycket material och dokument, plockar ner och ställer tillbaka – det är viktigt att vara införstådd i att detta är ett fysiskt krävande arbete
• Erfarenhet av dokument- och provhantering
• Svenska, tal och skrift.
Viktiga personliga egenskaper:
Vi ser att du har god samarbetsförmåga, att du är drivande och kan se helheten. Du behöver även vara noggrann samt kunna prioritera ditt eget arbete.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sophie
0115001022
Niclas Gustafsson
011-130084
Magnus Andersson
130079
Britt-Marie Landström
Evelina Nilsson
Katarina Guzik
Kristina Peltola
Britt-Marie Landström
Katarina Guzik
Regionchef Hans Hansen
0115001041