Arkivassistent till kund i Timrå

Arkivassistent till kund i Timrå

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en administrativ resurs till vår kund i Timrå som behöver hjälp under sommaren. Du kommer att ta emot post, bevaka e-post och arbeta med registrering av ärenden samt stötta i deras kundtjänst.

Vi på StudentConsulting söker nu dig som under sommaren vill arbeta med huvudsakligen administrativa arbetsuppgifter som arkivassistent hos vår kund i Timrå. Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du blir anställd av StudentConsulting och uthyrd till vår kund i Timrå. Arbetstider kommer vara vardagar, kontorstider. Du kommer huvudsakligen arbeta med att ta emot post och säkerställa att denna kommer rätt. Post kan komma till kund både traditionellt och digitalt. Du kommer att arbeta i ärendehanteringssystemet LEX och registrera mottagen post i detta. Du kommer också att i kortare perioder stötta kundtjänsten och svara på inkommande samtal.

Uppdraget är mellan 2020-06-15 t.om 2020-08-21 och tjänsten är på heltid.

Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administrativa arbeten, gärna som arkivassistent. Du har erfarenhet av kommunal eller offentlig förvaltning och känner dig trygg i att använda dator och telefon som arbetsredskap. Då en del av tjänsten innebär telefonkontakt med interna kollegor och externa kunder har du inget problem med att lyfta telefonen och prata med människor. Det är meriterande men ej ett krav med tidigare erfarenhet från juridik och att granska och förstå lagtexter. Du behärskar svenska språket flytande i tal och skrift då det krävs av tjänsten. Då detta är ett administrativt arbete där du kommer hantera och registrera ärenden är det viktigt att du har känsla för detaljer och är nogrann. Vidare ser vi gärna att du är en social person som trivs med att samarbeta med andra och att arbeta i grupp. Du vågar fråga om hjälp om du blir osäker och det känns naturligt att dela med dig av kunskap till andra!

Denna tjänst kommer att tillsättas så snart som möjligt vilket innebär att vi löpande presenterar kandidater vi anser uppfyller kravet för vår kund. Tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista publiceringsdatum 2020-06-12. Sök därför tjänsten så snart som möjligt vid intresse och ta kontakt med ansvarig rekryterare Ida Holmer på ida.holmer@studentconsulting.com vid eventuella frågor.

Alla ansökningar för tjänsten sker genom vår hemsida och vi kan ej gå vidare med ansökningar som kommer oss till hand genom brev eller e-post. Bakgrundskontroll i form av registerutdrag genomförs innan anställning.

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Isabelle Karlsson
+46101224623
Emilia Johansson
+46101224597
Fredrik Åberg
+46101224864
Eleonor Åkerlund
+46101224638
Kristoffer Göthberg
+46101224670
Elin Wiberg Lif
+46101224569
Ida Holmer
+46101224433
Joel Rydström
+46101224243
Joanna Melander
+46101224629
Pontus Geijer
+46101224584

Sammanfattning

  • Arbetsplats: StudentConsulting
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 maj 2020
  • Ansök senast: 12 juni 2020

Besöksadress

Murarevägen 30
None

Postadress

Murarevägen 30
FALKENBERG, 31136

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024