Arkivassistent till myndighet

Arkivassistent till myndighet

Arbetsbeskrivning

Vi söker våra nästa Arkivassistenter! Är du noggrann och har en god samarbetsförmåga så kan det vara just dig vi letar efter.

Om uppdraget

Vi söker just nu 3 Arkivassistenter för ett konsultuppdrag till vår kund som är en stor myndighet, belägen i centrala Gävle. Uppdragets preliminära startdatum är den 12 september och kommer sedan pågå till och med 30 december 2022. Därmed söker vi dig som är tillgänglig relativt omgående. Efter denna anställningsperiod finns det chans till förlängning. Under anställningens gång kommer anställningsgraden att vara 100%.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som Arkivassistent krävs det en förmåga att arbeta noggrant och strukturerat. Arbetsuppgifter i denna roll är framförallt klassiskt arkivarbete så som att plocka ut akter från ett arkiv samt att preparera materialet för inskanning.

Arbetet kräver en förmåga att kunna fokusera på likande arbetsuppgifter under en längre tid och att du trivs med att arbeta administrativt.

Dina kvalifikationer

- Avklarad och godkänd gymnasieutbildning
- Minst sex (6) månaders arbetslivserfarenhet av likande arbete
- Flytande i svenska i såväl tal som skrift
- Goda kunskaper i MS Office programmet


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 5 september 2022.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Elvira Henningsson, elvira.henningsson@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 augusti 2022
  • Ansök senast: 5 september 2022

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


21 november 2024

21 november 2024

19 november 2024

15 november 2024