Arkivassistenter till en enhet inom vården sökes

Arkivassistenter till en enhet inom vården sökes

Arbetsbeskrivning

Är du en noggrann och ordentligt person med erfarenheter inom administration? Sök tjänsten idag.

Om uppdraget



Till enheten söker vi tre arkivassistenter som tillsammans med befintlig personal och under ledning av en arbetsledare skall utföra uppdraget. Arbetet bedrivs i lokaler inom vården. Uppdragets start- och slutdatum: 20220822-20221231. Arbetstiderna är mellan kl. 8-16:30. Tjänstgöringsgraden är på heltid. Placeringsort: Huddinge



Dina arbetsuppgifter

En enhet inom verksamheten har fått i uppdrag att omhänderta pappersarkiven och förbereda dessa för leverans till Regionarkivet. Vid enheten rensas, gallras och sorteras handlingar i enlighet med det regelverk som finns kring arkivering av allmänna handlingar. Enheten ger också råd och stöd till verksamheter som idag själva ordnar sina arkiv genom uppsökande verksamhet.
Arbete med arkiv innebär att man i perioder utsätts för damm. Tunga lyft i form av bland annat transport av vagnar och nedplockning från hyllor ingår i arbetet.

Dina kvalifikationer

- Erfarenhet av administrativt arbete (minst 1 år), gärna erfarenhet av att ordna och förteckna arkiv inklusive gallring och rensning
- Minst gymnasiekompetens
- Mycket goda kunskaper i svenska språket
- Förmågan att arbeta självständigt och serviceinriktat
- Arbetet ställer stora krav på gott ordningssinne, noggrannhet och förmåga att tänka strukturerat
- Mycket av arbetet sker i nära samarbete med andra, varför god samarbetsförmåga är ett krav
- Meriterande om du har goda kunskaper om vårdens handlingar


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare: nadine.ayari@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 juli 2022
  • Ansök senast: 3 december 2022

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


21 november 2024

21 november 2024

19 november 2024

15 november 2024