OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tickster AB bildades 2003 av grundarna till Arvikafestivalen, de har ca 70 unika kunder och årligen hanterar de försäljningen av ca 700.000 biljetter i deras biljettsystem.Tickster arbetar som en strategisk leverantör av smarta IT-lösningar mot event, kultur och sportevenemang på den nordiska marknaden.Deras biljettsystem underlättar och förbättrar säljprocessen för små till stora arrangörer av evenemang inom musik, sport, kultur och teater.Fördelarna med Tickster's bokningssystem är många, arrangören kan på ett smidigt och kostnadseffektivt sätt lägga ut hela distributionen av biljetter på en unik plattform.Tickster har även valt att bygga in ett intelligent CRM system, vilket ger kunden möjlighet att få fram rätt information för att effektivisera sina marknadsaktiviteter.Tickster är idag ca 15 anställda och behöver förstärka organisationen med en engagerad och relationsskapande supportperson för arrangörer.För ytterligare information besök www.tickster.com Arbetsbeskrivning: Du kommer att supporttera, stödja och till viss del utbilda våra kunder och samarbetspartners på användandet av våra lösningar, både i Sverige och till viss del även på nordisk nivå.Rollen innefattar teknisk support av Tickster's elektroniska biljetthanteringssystem samt att du ansvarar för att våra kunder blir kunniga i användandet av vår produkt.Din roll kommer även att innebära viss merförsäljning via telefon till kunder inom sport, kultur, muskik och evenemang.Du kommer även att arbeta med kontinuerlig uppföljning och du har ett nära samarbete med säljare och projektledare samt vår utvecklingsavdelning. Vem är du?Du har förmodligen tidigare arbetat med teknisk support och handledning inom systemlösningar såsom exempelvis affärssystem, bokningssystem eller motsvarande.Du är en organisatör som tycker om ordning och reda, vill vara delaktig att sy ihop och koordinera vår support funktion.Du har ett stort kundfokus och vill vara spindeln i nätet som ser till att företagets kunder och partners får den support och expertis som krävs för att nå framgång.Du är en teknikintresserad person med hög aktivitetsnivå som har förmågan att arbeta metodiskt och strukturerat även under pressade situationer.Du är social, utåtriktad och behärskar engelska i tal och skrift.Har du erfarenhet ifrån event, nöjes, rese/mötesindustrin är detta meriterande.Även grundläggande kunskaper inom webbdesign är en tillgång. Vi arbetar med ett löpande urval så sänd in din ansökan så snart som möjligt.
Artiklar i detta ämnet
- Datorarbetares muslekbesvär
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Ahlén
0708-338419
Marcus Johansson
0708429471
Maria Ahlén
0708-33 84 19
Marcus Johansson
0708-42 94 71
Maria Ahlén