OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arriver söker en Administratör/Datauppladdare!
Vill du arbeta i ett bolag där du kommer att få vara med i utvecklingen av
framtidens kamerabaserade säkerhetssystem inom fordonsindustrin?
Tycker du om att arbeta i ett prestigelöst gäng och med varierande
arbetsuppgifter kopplat till data & IT?
Tycker du detta låter intressant? Då har vi jobbet för dig!
OM KUNDEN
Arriver är en ny mjukvaruenhet och varumärke, helt fokuserat på att utveckla
mjukvara för perception, fusion och körpolicy för nästa generations bilar.
Arriver har 800 personer i fem länder – Kina, Tyskland, Rumänien, Sverige och
USA. Företaget arbetar med mer än ett decenniums erfarenhet av aktiv
säkerhetsutveckling av mjukvara.
Bolaget är helägt av Veoneer.
I Sverige finns Arriver i
Linköping, Stockholm och Göteborg med cirka 400 kollegor.
DINA ARBETSUPPGIFTER
I tjänsten som administratör hos Arriver kommer du att arbeta med uppladdning
av data kopplat till Arrivers kamerabaserade säkerhetssystem.
Du kommer att sammanställa data och hjälpa till att prioritera bland arbetsuppgifterna.
I dina arbetsuppgifter ingår det också att uppdatera och följa upp både datainsamling
och orderar i det lokala systemet samt arbeta mot uppsatta mål.
Du kan komma att få hjälpa till att både spela in/samla in data samt
planera resor för förarna i teamet.
DIN PROFIL
Vi ser gärna att du som söker tjänsten besitter en god teamkänsla, gillar
att arbeta med andra människor och kunna hjälpa till när det behövs.
Att du har ett väldigt stort intresse för data & IT är självklart och
du bidrar med positiv anda och ser möjligheter i stället för problem.
Du behöver även känna dig bekväm i att kommunicera både i det svenska
språket och i det engelska språket.
Det är viktigt att du är noggrann i ditt arbete samt har en prestigelös
personlighet.
Skallkrav:
- Mycket god kunskap i svenska och engelska i både tal- och skrift
- Mycket god kunskap i Excel
- Fullvaccinerad (Covid-19), på grund av resor
Meriterande:
- B-Körkort
- Flerspråkig
- Bilintresserad
OM OSS PÅ FRAMTIDEN AB
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra
tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor
gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns
tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som
uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att
du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad
i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt
jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till
rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som
konsult hos ett av våra kundföretag.
VILLKOR
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Placeringsort: Linköping
Lön: Månadslön 26 000 kr
Visstidsanställning på 6 månader med chans till förlängning
Vi kommer behandla ansökningarna löpande, sista ansökningsdag är den 17 april
2022.
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet.
Varmt välkommen med din ansökan!
KONTAKTPERSON
Elin Nors
Personalansvarig Framtiden AB
elin.nors@framtiden.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996