Art director assistent / marknadsassistent till högteknologi

Arbetsbeskrivning

Art director assistent / marknadsassistent till högteknologiskt bolag
Har du minst 1 års arbetslivserafrenhet inom marknad, orginalare, art director eller som assistent och har en eftergymnasial utbildning inom området? Är du dessutom serviceminded, driven och motiveras av att ta egna initiativ? Bra! Då har Randstad den rätta tjänsten för dig! Vi söker nu en Art director assistent / marknadsassistent till vår kund i Täby med start 4 december. Är det du? Välkommen in med din ansökan redan idag!

Uppdragsgivare: Randstad

Ort: Täby

Omfattning: Start 4 december och fram till 4 mars. Eventuell möjlighet till förlängning.

Arbetsbeskrivning:

Här kommer du arbeta på ett svenskt högteknologiskt bolag i Täby. Arbetsplatsen har goda kommunikationer med buss. Du kommer att tilldelas en handledare för att komma in i rollen på bästa sätt.

Dina arbetsuppgifter är;

• uppdatera intern och extern web, posta content i sociala medier, producera och redigera enklare filmer, fotoredigering,
• designa, producera och redigera material för både digitala medier och tryck.


Kvalifikationer:

Här behöver du ha;

• minst 1 år inom marknad, orginalare, art director assistent.
• eftergymnasial utbildning Inom grafisk design, marknad och kommunikation.
• goda kunskaper i InDesign och Photoshop.
• goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.

Som person tror vi att du är serviceminded, tar egna initiativ och är kreativ i ditt arbetssätt. Vidare tycker du om att arbeta brett och har en god grafisk känsla. Stämmer detta in på dig? Då vill vi gärna läsa din ansökan idag!

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-12-22, Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Jessica Stördal, jessica.stordal@randstad.se [ mailto:jessica.stordal@randstad.se ]

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 22 november 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


24 december 2024

APL- samordnare

APL- samordnare

16 december 2024

International Sales Coordinator

International Sales Coordinator

16 december 2024

Sales Advisor 5h - Temporary contract

10 december 2024