Artega söker en medarbetare till Kalkyl och inköpsavdelnigen

Artega söker en medarbetare till Kalkyl och inköpsavdelnigen

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning & erbjudande
Vill du arbeta med kalkyl och inköp hos en ambitiös byggentreprenör? Trivs du bra i en familjär företagskultur som bygger på teamkänsla, engagemang och professionalitet? Då kan du vara Artegas nya kalkyl- och inköpare!


Som kalkyl och inköpare på Artega har du ett stort ansvar för projektens resultat och lönsamhet. Du kommer att arbeta med bl.a. inköp, planering, kalkyl och mängdning.
Vanligtvis arbetar du med ett flertal projekt och projektledare samtidigt och du är drivande i att förbättra bolagets projektstyrning.

Du ingår i ett team med platschefer/projektledare, arbetsledare, inköpare, kalkylatorer och underentreprenörer.

Tjänsten utgår ifrån huvudkontoret i Årsta och du rapporterar till VD, men det dagliga arbetet styrs av arbetschef eller platschef.

Hos Artega har vi en varm och öppen kultur där vi bryr oss om varandra.
Vi är en platt organisation med korta beslutsvägar.
Rollen kommer att innebära stora möjligheter till eget inflytande.

Vi har och värderar stor gemenskap och låg personalomsättning. För oss är det viktigt att alla trivs och känner sig delaktiga. Varje år åker vi på två friskvårdsresor tillsammans samt njuter av trevliga middagar.



Personprofil
Hos oss på Artega väger dina personliga egenskaper tungt och för att passa in hos oss bör du vara relationsskapande, våga ställa krav och följa upp dem.

Du besitter även egenskaper som drivande, lösningsorienterad och handlingskraftig. Vidare ser vi att du har ett väl utvecklat kund- och affärsfokus.
Som person är du prestigelös, jordnära och kan hantera flera uppgifter parallellt.
Du har god social och kommunikativ förmåga.

Krav för att lyckas i rollen:

• Du har minst ett par års erfarenhet som kalkylator inom byggbranschen
• Du har erfarenhet och förståelse för hela inköpsprocessen
• Du förstår ekonomiska samband och hur olika agerande påverkar ekonomiskt utfall.
• Du har kunskap om byggteknik och byggproduktion
• Du är flytande i svenska, tal & skrift.


Övrigt
Start: Omgående enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: 7–16 med flextid
Plats: Årsta

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Konsultchef Jannica Skärvinge 073-353 75 10. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen in med din ansökan!


Företagspresentation
Artega Entreprenad AB grundades 2010 och är en ambitiös och kundfokuserad byggentreprenör med erfarenheter i allt från ombyggnationer i kulturhistoriska byggnader till industrilokaler runt hela Storstockholm. Artega åtar sig att utföra alla typer av byggnadsarbeten i alla entreprenadformer företrädesvis åt professionella beställare. Företaget omsätter cirka 300 miljoner, är 53 anställda och har sitt huvudkontor i Årsta.
Vår ambition är att Ni som beställare och fastighetsägare skall uppleva Artega som en närvarande samarbetspartner som med lyhördhet tillgodoser Era krav i framtida ombyggnadsprojekt.

Artega Entreprenad ska vara beställarens tryggaste val.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ Sjöstaden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 juli 2023
  • Ansök senast: 1 augusti 2023

Liknande jobb


Kalkylator till Umeå Mark & VA!

Kalkylator till Umeå Mark & VA!

30 oktober 2023