Artikeladministratör med fokus på strukturering

Arbetsbeskrivning

INR, före detta Aspen badrumsmöbler, söker en ny medarbetare. Är du en strukturerad person som tycker om att ta egna initiativ samt är en skicklig administratör? Då är detta jobbet för dig!

Dina arbetsuppgifter
Som artikeladministratör hos INR kommer du att jobba mycket administrativt och se till att rätt information finns kopplat till artiklarna i affärssystemet. Fokus ligger på att hämta och sammanställa information från interna system och se till att detta kopplas till externa kundsystem, samt att hålla informationen uppdaterad. Du kommer att ansvara för att ta reda på vilka krav återförsäljare ställer på INR som leverantör och se till att dessa uppfylls, exempelvis genom att säkerställa att artikelbeskrivning, bilder och länkar i kunders system stämmer överens med produkten. Till en början ingår du i IT-verksamheten men kommer på sikt att övergå till supportcenter som är det gemensamma navet mot alla interna avdelningar på INR.



Om företaget
Iconic Nordic Rooms är skapat av människorna bakom Aspen badrumsmöbler och INR duschväggar. Med nya INR vill vi ge dig nya möjligheter att förverkliga drömmen om ett unikt badrum – med mer plats för personlig stil och smarta funktioner.

Din profil
Skallkrav:
- Goda excel-kunskaper
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Någon form av webberfarenhet

Meriterande:
- Erfarenhet av Jeeves
- Erfarenhet av arbete med stora artikelflöden
- Norska/Danska/Finska

Som person är du systematisk och noggrann, du ser hellre att det blir rätt än att det går fort. Du tycker om att arbeta självständigt och att ta egna initiativ. Eftersom jobbet kräver mycket informationsinmatning krävs det att du är en skicklig administratör med god datavana.

Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.



Villkor
Start: 1 juni
Omfattning: Heltid
Placering: Jönköping
Lön: Enligt överenskommelse

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag löpt ut.
Välkommen med din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 13 april 2017

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


27 oktober 2024

Medarbetare till Power Kundservice (Barkarby)

Medarbetare till Power Kundservice (Barkarby)

26 oktober 2024

Utväcklande kundtjänstroll

Utväcklande kundtjänstroll

26 oktober 2024