OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ascom Network Testing tillhandahåller produkter och lösningar för testning, övervakning och optimering av mobiltelefonnät. Vi anser oss vara världsledande inom ett flertal av våra produktområden.
Vi är ca 400 anställda i 20 länder, alla starkt engagerade med att förse våra kunder med högkvalitativa produkter. I Skellefteå är vi ca 90 personer med många olika roller och arbetsuppgifter. Majoriteten arbetar med produktutveckling. Vi sitter i fräscha lokaler på Campus-området, väl anpassade efter vårt agila arbetssätt. Läs mer om oss på www.ascom.com/nt.
Arbetsbeskrivning
Som administratör hos Ascom kommer du att avlasta ekonomifunktionen samt chefer med administrativa uppgifter. Arbeta med enklare ekonomirelaterade uppgifter som att scanna leverantörsfakturor och initiera efterföljande attestflöden, biträda med inköp och inköpsordrar samt sammanställa rapportering till skatteverket. Till viss del kommer tjänsten att bestå av receptionistarbete vilket innefattar att ta emot besökare, hantera vår postgång, boka konferenser/möten och liknande.
Vem är du?
Vi söker dig som är serviceinriktad, noggrann, strukturerad och självgående. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat samt är van att arbeta med MS Office.
Har du tidigare erfarenheter av liknande arbeten är det klart meriterande.
Placeringsort
Skellefteå
Kontaktperson
I denna rekrytering samarbetar Ascom med Experis Sverige. Sök tjänsten på experis.se.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår rekryteringskonsult Tom Jakobsen på 070-270 27 67 eller tom.jakobsen@se.experis.com.
Sista ansökningsdag är den 14 september 2015.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Bernt Legersjö
Martin Årstrand
0155-202582
Maria Håkansson
+46 (0)660-59972
Olof Salmonsson
063-576671
Karin Backman
063-57 66 63
Carina Riström
+46 21 15 19 47
Tom Jakobsen
0910-58 66 92
Lotta Holme
08-452 3328
Katarina Thomasson
08-736 11 26
Thomas Andersson
016-15 57 33