Aspia söker medarbetare till deras tekniska kundsupport

Aspia söker medarbetare till deras tekniska kundsupport

Arbetsbeskrivning

Är du en serviceinriktad person som trivs i en föränderlig miljö och drivs av utmaningar? På Aspias kundservice händer det mycket. Här kommer du tillsammans med ditt team att leverera och utveckla exceptionell service till kunderna. Ta chansen att jobba i ett sammansvetsat team där företaget befinner sig i en spännande tillväxtfas


Aspia är Sveriges ledande affärspartner inom redovisning, lön och affärsrelaterad rådgivning med 1450 medarbetare på drygt 60 kontor i Sverige och med närvaro i hela Norden. Aspia är partnern som hjälper personer med allt från att start sitt företag till den årliga redovisningen. Vad du än kan tänkas behöva hjälp med i ditt företagande, hittar du det förmodligen hos Aspia. Från redovisning och lönehanteringar till interimslösningar och skatterådgivning.



Om tjänsten
I rollen som Client Service Agent möter du kunder, både från den interna verksamheten likväl som externa, via mail och telefon. De främsta ärendena handlar om teknisk support, som du behandlar, handlägger och administrerar. Du kommer även vara delaktig i förbättringar och utvecklingsarbete kring processer och rutiner. För att lyckas i denna tjänst ser vi att du är tekniskt lagd och kanske till och med har tidigare erfarenhet av system-support.



Din profil

- Erfarenhet inom teknisk support och kundtjänst
- Har tekniskt och/eller ekonomiskt intresse
- Är samarbetsvillig och gillar förändringar
- Är flytande i tal och skrift på svenska
- Fullständig gymnasieexamen





Du utgår från Aspias kontor mitt i centrala Stockholm. Anställningen är på heltid måndag-fredag 08:00-17:00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sprio
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 mars 2022
  • Ansök senast: 11 september 2022

Liknande jobb


Innesäljare

27 november 2024

27 november 2024

27 november 2024