Asset Management Assistant/ Godshantering omgående – Helsingborg

Asset Management Assistant/ Godshantering omgående – Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Rockwell Automation, Inc., är en världsledande leverantör av industriell automation och informationsteknik. Varumärken inkluderar programvaran Allen-Bradley och FactoryTalk. Rockwell Automation har sitt huvudkontor i Wisconsin och har över 23 000 anställda och kunder i mer än 100 länder världen över.

Asset Management Assistant / godshantering - omgående till Rockwell – placering Helsingborg


Till ett uppdrag på en internationell tillverkande industri i Helsingborg söker vi en Asset Management Assistant. Din roll är att stödja Asset Management med framförallt godshantering där inkommande och utgående gods ska tas emot, kontrolleras, administreras och transporteras vidare. Du erbjuds ett kul och omväxlande jobb på en spännande internationell arbetsplats! Tillträde omgående, så sök idag!


I dina arbetsuppgifter ingår:
Hantera in- och utgående gods – kontroll, administration, lagerföring, vidaretransport
Kontroll av följesedlar och ordrar samt administration i lager-/logistiksystemet
Reparationsadministration – ta emot och administrera inkommande reparation
Inventering av lager, registrera nya artiklar i de olika systemen samt eventuellt registrera order



Din profil
Vi ser gärna att du har erfarenhet av en liknande roll och gärna med viss teknisk förståelse. Meriterande om du har erfarenhet från tillverkande /teknikföretag och om du har erfarenhet av logistik/transport. Det kommer underlätta om du har viss fysisk styrka då godset ibland kan väga 20 kg. Goda kunskaper i engelska och svenska är ett krav.


Tjänsten är på heltid och med omedelbar tillsättning. Tjänsten är en uthyrning på 6 månader.
Vi jobbar med löpande urval och du är välkommen att sända in din ansökan snarast via länken. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam, tel. 0733-763988
Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Karin Dahlin
040-23 24 90
Per Nobäck
0766-351464
Rekryterare Pernilla Bastholm
0708-701114
Per Nobäck
+46 766 351464
Gerhard Fransson
0708-77 28 16
Karin Dahlin
040 23 24 90
Gerhard Fransson
040-23 24 90
Rekryteringskonsult Gerhard Fransson
0708-772816

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Standby Workteam AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 april 2021
  • Ansök senast: 1 maj 2021

Besöksadress

Lilla Nygatan 11
None

Postadress

Lilla Nygatan 11
MALMÖ, 21138

Liknande jobb


17 december 2024

Lager och kontorsansvarig

Lager och kontorsansvarig

29 november 2024

27 november 2024